Dlouhodobý test Mazda 6 Wagon 2.0i (2014): V otáčkách
Mazda 6
Pokračujeme v hledání tlačítka odemykání pátých dveří a v neutuchajícímu obdivu spotřeby atmosférického dvouválce. Má cenu znovu mluvit o jízdních vlastnostech?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Mazda 6
Pokračujeme v hledání tlačítka odemykání pátých dveří a v neutuchajícímu obdivu spotřeby atmosférického dvouválce. Má cenu znovu mluvit o jízdních vlastnostech?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
hrad Loket a Mazda není dvouválec (jinak ale pěkný překlep:-)
Loket
Btw pekna fotka.
staci zatahnout rucni brzdu, pak jdou pate dvere otevrit i pri nastartovanem motoru 😉 Mam predchozi model, ale predpokladam, ze to bude stejne …
Presne tak. Pri naštarovanom motore stačí zatiahnuť ručnú brzdu a kufor sa odomkne 🙂
To myslíte vážně že Mazda není schopná udržet do kopce 130(160)km/h?
Když nevím, tak se zeptám prodejce,ne ? 😉
Na 6tku už nezrychluje, stačí 3 lidi v autě, prudký kopec a od těch 160nahoru se dál nežene. „Problém“ se řeší podřazením a pak Mazda s 160k i do kopce sprintuje až nad 180. Dotaz v diskusi moc nechápu, ani slavne dehty se při stejných výkonech v takové rychlosti nikam nehrnou – a podřazení nepomáhá. A srovnávat to s 3l benzínem nebo 2l dieslem biturbem to nebudu. To by sem mohl dojit majitel 3.0 s turbem a pošle nás do mezi všechny a pak 5.0 s turbem a pak …
Takze v kopci na semaforu, kdyz zatahnu rucku, se mi odekmne automaticky kufr? Docela pruser…
odemkne, ne otevre …. myslis, ze tam budou cekat zlodejickove znali Mazdy ?
Píšu není schopna „UDRŽET“ 130 resp 160km/h…. nemluvim o zrychlovani, tomu ze to neudrzi proste neverim, ale web s automobilovou tematikou taky jeden napise za nova Fabie 1,0MPI 44kW udrzi 130km/h i do kopce a druhej napise ze 130km/h neudrzi.
na SVK mi to pri nalozeni neudrzalo rychlost len na 2 miestach sme ZA a pri hronskom benadiku
potom este v EU sa najde par prudkých dialnicnyc stupani, ale bezne stupania to drzi s prehladom. Zamozreme tu este hra rolu aj protivietor. Damo, 130=nieco cez 2600rpm a cca 54kW nedokaze zazraky pri tak velkom nalozenom aute, ktore ma s vodicom zakladnych 1460kg