Mazda 6 2.0 MZR DISI

13 fotografiíMazda 6

Konkurent Mondea míří na specifickou skupinu zákazníků. Upřímně doufáme, že k ní patříte stejně jako my.

Diskuze

18 komentářů

    beca

    Mě se tahle mazda vždycky hrozně líbyla a vůbec mi nevadí že má tvrdší plasty. A ted s tím novým motorem bych jí bral hned..ale copak kradu?!

    Prakuba

    Dalčí článek, kde autor viděl auto jen na fotkách a papouškuje zprostředkované info. Každý kdo v M6 seděl ví, že:
    A) v interiéru není nic šedého, pouze černá barva ( na fotkách to může jako šedá vypadat, viďte pane redaktore ),
    B) palubní deska je v pravé polovině z měkčeného plastu, z tvrdého je vlevé části za volantem. Okem rozdíl nepoznáte, navíc za volant sahám jen při čištění interieru.
    A Mazda proslulá vrzáním plastů? O tom slyším prvně. Asi v tom má pan redaktor hokej, nejspíš koukal v TV na testy Insignie.

    maros

    Nadpis všetko vysvetluje. mne sa strašne páči. Bohužial, ostáva mi len slintať nad obrázkami 🙂

    Lacospeed

    Tiez by som siel jednoznacne do benzinu, ved diesel pridava celych 100 kg a k Mazde 6 mi vobec nepasuje. Lenze 2,5 liter je len o 13 tisic Kc drahsi, tam by som vahal. Aj ked tento dvojliter posobi modernejsie. 2,5 sa mi zda uz prilis velky objem na 4 valce, naviac je dlhozdvihovy a ma na dnesnu dobu podpriemerny litrovy vykon, to vsetko hovori prosti vysokym otackam, ktore mam rad. Napriek tomu na o 2 sekundy lepsie udavane zrychlenie… hmm, divne. Vzhladom na vykonovu hmotnost by tato Mazda mohla mat kludne 9 sekund na stovku, udavanych 10,3 je podivne slabe cislo.

    jojom

    mame doma uz dve mazdy, a keby su peniaze tak by pribudla tretia, su to skvele auta z JP, ktore prevysia mnohych europskych konkurentov!

    mackie

    zatím mi nic nikde nevrže. Naopak zvuková pohoda je hlavně díky zvukovému systému Bose skvělá. Ve variantě kombi se jedná i o praktické auto. Vevnitř bych si dokázal představit více komfortu, ale ovládání je přehledné. Trochu vadí tenký volant, tužší spojka a pár dalších drobností, ale pouze na stojícím voze. Po rozjezdu už přichází radost z jízdy. Pro mě rozhodujícím kritériem byla důvěra v kvalitu vozu podpořená statistikami spolehlivosti. A dosud mě moje Magda nezklamala (ťukám na dřevo)…

    Subaru4ever

    Ono se totiž dá slovo \“šedé\“ a \“šeď\“ použít/pochopit i v jiném smyslu, než je popis barvy 😉 … třeba jako nudný průměr 😀

    Honza

    Chlapi, rozhodoval jsem si mezi Mazdou 6 2,5 GTA a Hondou Accord 2,4 Type S. Řídil jsem obojí a vyhrál to Accord, úžasný točivý motor, kvalitní a pěkný interiér, skvělé sedačky…

    Fakta

    Ze ho \“zavrhla\“, nebo ji Ford odmital poskytnou NOVOU…!?

    No v kazdem pripade Control Blade (generace II/III) multi-link od Fordu nataci kola stejne dobre, MOZNA LEPE.

    Ono u Mazdy 6 je zavadejici velikost obou aut, podvozkove je Mondeo lepsi, ale straci velikosti a vahou, Mazda ve skutecnosti oprasila starou platformu \“GG\“, kterou drive sdilela se starou generaci Mondea.

    Ale nove Mondeo dostalo novou globalni platformu odvozenou od Focusu II – Ford EUCD – C1-Plus.

    Tak autor zcela mylne povazuje platformu soucasne Mazdy 6 za neco extra. Nic Extra to neni. Je to neco, co Mondeo pouzivalo v minule generaci cca 2000–2007. Ale protoze narostlo, dostalo novou a hlavne modernejsi, nez je ta v Mazde, GH je jen update stare GG s \“E\“ multi-link ze stareho Mondea.

    Prakuba

    …sem cekal, kdo se ozve. Ne, ja jen ze jsem uz driv narazil v casaku a na jinem webu v testu na slovni spojeni \“sedive plasty\“ v souvislosti s M6. No a proc by se pracovnik namahal s opravdovym testovanim, kdyz mame tak uzasny tool copy-paste.

    Prakuba

    Ford nataci kola…mozna lepe 🙂
    Podvozkove je Mondeo lepsi 🙂

    Je jasne, ze si nemel moznost si obe auta vyzkouset osobne. Kdybys to byl byval udelal jiz drive, nebyl bys nikdy vypustil takovy blaaab z …klavesnice.

    Vose

    Tak jestli má předchozí i současná mazda 6 podvozek z předchozího mondea, tak proč má mazda úplně jinou přední nápravu, tedy přesně lichoběžníkovou. To mondeo nemělo a ani nemá. Zadní náprava je taky úplně jiná, tak nevím jak tady můžeš psát takové ptákoviny.

    Proč by jí ford odmítl dát novou platformu, když ji používá v Mazdě 3 či prodlouženou v Mazdě 5?

    Jenom pro pana redaktora poznámka o plastech – na své M6 mám najeto přes 80000 km a nic nevrže. Ano reklamoval jsem vrzající sedačku, promazali to při servisní prohlídce a je klid.

    Já měl předchozí Mazdu 6 a ted jsem si koupil před rokem novou v GTA verzi a s motorem 2,2 diesel 185 koní. Za rok jsem s ní najezdil 35tisíc a nic nevrže a je spolehlivá. Ano, interiér je horší, ale musíte si zvyknout na to že to je Japonec a tam se na ten interiér koukají jinak. Pro ně je přednější opravdu ta zábava za volantem, vynikající motory, spojky jsou sice tužší,ale pro chlapa je to tak akorát. Prostě jsem spokojenej s ní a za nic bych jí nevyměnil 😀

    Vose

    Tak jestli má předchozí i současná mazda 6 podvozek z předchozího mondea, tak proč má mazda úplně jinou přední nápravu, tedy přesně lichoběžníkovou. To mondeo nemělo a ani nemá. Zadní náprava je taky úplně jiná, tak nevím jak tady můžeš psát takové ptákoviny.

    Proč by jí ford odmítl dát novou platformu, když ji používá v Mazdě 3 či prodlouženou v Mazdě 5?

    Jenom pro pana redaktora poznámka o plastech – na své M6 mám najeto přes 80000 km a nic nevrže. Ano reklamoval jsem vrzající sedačku, promazali to při servisní prohlídce a je klid.

    mackie

    Accord je určitě pěkné auto a asi i dobře jezdí, ale řešení kufru je v případě kombi nepraktické. Dal jsem přednost Mazdě, i když vím, že je poněkud \“konzervativní\“ v motorech, ale asi i díky tomu je tak spolehlivá…

    Shr3k

    Já mám osobně zkušenosti se zadní nápravou ControlBlade takové, že se u ní sjíždějí nerovnoměrně zadní pneu (100000 km na Mazda3 1.6 MZ-CD a 50000 km na Mazda5 2.0 MZR-CD). 40000 km na Mazdě6 2.2 MZR-CD a pneu sjeté přímo příkladně…

    Zdravim
    Rozhodujem sa medzi Avensis a M6
    Dnes som testoval M6 2,0DISI auto malo nabehane 2100 km (nove)prešiel som snim cca 30km po dialnici a čiastočne po meste cca 3km.Spotreba 7,6l a po dialnici som išiel priemer 120-140km .
    Auto sedi lepšie na ceste ako Avensis ,(Avensis bol tvrdši)motor M6 DISI nepočuť na semaforoch ,rychlosti chodia trochu tvrdšie je to nove)ale presne v drahach,takže kupujem M6
    Ždravim

    Mazda 6 Mzr Disi – Beste Automobilgalerie

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist