Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Prostě jenom auto
18 fotografiíMazda 2
Mazda 2 dokazuje, že méně je více, protože v první řadě dělá dobře to hlavní, oč tu běží - je prostě jenom autem. A navíc velmi dobrým.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
18 fotografiíMazda 2
Mazda 2 dokazuje, že méně je více, protože v první řadě dělá dobře to hlavní, oč tu běží - je prostě jenom autem. A navíc velmi dobrým.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nová M2 mě při zkušební jízdě dosti zklamala. Až neskutečně otravný středový panel, který tlačí do pravého kolena, protože si někdo u Mazdy rozhodl hrát na design za každou cenu. Podvozek je dosti tvrdý i na nic moc rozbité cestě a motor 1.5 / 55kW je naprostá mrtvola, která se musí celkem dost točit, aby jela. Do menšího táhlého kopečku jsem u ní musel podřadit až na trojku, aby aspoň udržela konstantní rychlost cca. 80km/h. Interiér i exteriér je povedený, ale co je to platné, když to ostatní je bída. Tady ji nový Suzuki Swift totálně válcuje a to i cenou.