Mazda 2 1.5 Skyactiv-G 75 k (2015)

39 fotografiíMazda

Jak jezdí nejzákladnější verze nové Mazdy 2? Lépe, než možná čekáte. Vyplatí se ale?

Diskuze

9 komentářů

    ACE

    Mám s ní najeto zatím jen pár set km, tedy přesněji s 90k variantou, a nenechte se zmást nižším papírovým výkonem, jezdí velmi svižně (v rámci třídy) i když jak bylo řečeno, je potřeba si podřadit. A spotřeba? No je to zatím hodně čerstvý, ale v rámci rychlostních limitů a správném řazení to ukazuje průměr 4l, při jízdě „ráno do Prahy“ mimo asi 2/3 a odpoledne v provozu s klimou zpět domů se počítač (dnes) ustálil na 4,5. Zatím nevím nakolik to bude odpovídat reálu, ale i když budu počítat že to nějakou desetinku přehání, zatím to vypadá slibně.

    Verny

    S tou cenovou atraktivitou prostě nemohu souhlasit.za 274 900Kč je totiž k mání celkem slušně vybavené auto s důstojným motorem ale bohužel bez klimy. Takže jinými slovy v dnešní době neprodejné auto pouze pro katalog s cenou od. Jako skutečně použitelný základ tj. Emotion s manuální klimou je za 312 900 na plechu. A to je problém Protože za ty peníze lze sehnat nové auto nižší střední s klimou a podobnou výbavou. Sice to třeba nebude řidičsky tak zábavné a designově tak atraktivní ale pro valnou většinu to bude jasná volba. ( leon, ceed, i 30, megane C4)

    ACE

    Máš naprostou pravdu, většina lidí u nás u nás z nějakého důvodu vyžaduje „větší auto“ také hrozná spousta lidí koupí auto, aniž by se v něm projeli a nebo se projedou právě jen v něm a stejně už vědí předem že ho berou a o jízdu jim vlastně ani nejde. I já si vyslech spoustu dobrých rad proč si za ty prachy nekoupím větší a argument že prostě větší nepotřebuju byl pro mnohé zjevně překvapením, no přeci i když nepotřebuješ, tak co kdyby….., nebo jednou za čas atd. Další dobré rady, jako proč jsem nekoupil, Fabii, Polo, Fiestu, Clio, atd. atd, opět největší překvapení argument, že jsem se s mnoha konkurenty ve srovnatelné ceně projel a podle mě Mazda nejlepší. Mnoho lidí o reálním srovnání ani neuvažuje, většinou dají na rady, na jistotu (koupí to co často vidí, nebo co doporučí přátelé, kolegové atd. Mazda se prostě moc u nás prodávat nebude, jenom velmi dobře jezdí, je kvalitně a doufám že i spolehlivě vyrobená a dobře vypadá, ale kdo by něco podobného u auta vyžadoval – že?

    cudzinec11

    Cenovo je mimo, co si budeme hovorit…

    Auto bez klimy je dnes nepredajne, hlavne pri opätovnom predaji je to ekonomicka samovrazda…

    pokracovanie

    Za rovnake peniaze je i20 s omnoho vacsou výbavou, vacsim priestorom a kufrom a podla mna aj kvalitnejsim interiérom ako zakladna m2 a s atmosférickou 1.4-kou.
    Za lacnejsie je swift s omnoho vacsou VYBAVOU.
    Za podobne ceny su skladovky ceedu, meganu a spol, co su auta o triedu vacsie.

    Mazdu2 alebo cx3 clovek jednoducho musi chciet, pretoze sa hlavne v nasich koncinach sa jednoducho cenovo vôbec nevyplatia. Kvalitna jazda a spolahlivost nieco stoja, beriem a blahozelam kazdemu majitelovi. Ja som sa v dvojke citil stiesnene kvôli malej sirke, mal zly vyhlad a nedokazal by som si vybrat vybavu…

    Mazdu2 si kupi skor zakaznik premie ako bezny kupujuci V4…

    XXX

    Cenově mimo je mnoho značek, co budem povídat třeba tzv. prémiové, taková A1, nebo mini je daleko ustřelenější a nikomu to divné nepřijde. A když jsem si srovnal výbavu s i 20 byl rozdíl 10t a to Hyundai neměl tempomat, obdobně dopadla Fabie, rozdíl nepatrnej. A co si budem povídat, ta Mazda jede fakt líp a pro člověka jako jsem já, jsou jizdní vlastnosti důležitější než škrabka na led. Ale vybírat je naštěstí ještě jakž takž svobodná volba každého jednotlivce.

    cudzinec11

    vsak jasne, ziaden problem, gratulujem k vybornej volbe noveho auta, ktore je ci jazdou, ci dizajnovo ci spolahlivostou spicka.

    Ja s mojou postavou a narokmi si v m2 pripadam pripadam ako v economy triede, tak ale za se zalezi od postavy, zvyklosti atd.

    V jednom sa snad zhodneme, u nas male auta castokrat plnia funkciu aj prveho = jedineho auta v rodine a tu su jednoducho ine alternativy…

    ACE

    Díky 🙂 a jinak s Tebou nemohu jinak než souhlasit, taky jsem zvažoval něco většího, ale děti odrostly, chalupu nemám a ve dvou se tam vejdem i na dovolenou s bagáží. Takže trošku dilema jsem měl, néé že néé. Jediný co jsem podcenil, jsou zadní čidla na parkování, výhled je dozadu trošku horší a sedí se citelně víc vzadu než v ostatních autech třídy.

    Marcelino

    Páni, čo tu píšete o „skladovkách“ . Cenovo sú možno skladovky Ceedu a spol. porovnateľné, ale to je tak všetko – aby to aj jazdilo, t.j. malo slušný motor danú hmotnosť, a porovnateľnú výbavu, tak na cenu 300tis Kč zabudnite … pod 400tis sa prakticky nedostanete a to ešte stále musíte robiť „kompromisy“
    …tiež som riešil pre kolegu aké auto má kúpiť – nechce malé auto, vyberá práve niečo ako Leon, Astra, Ceed, Auris, Lancer či Civic… ale vždy skončí na sume atakujúcu, alebo prevyšujúcu 15-16tis euro, pretože chce aby to aj malo nejaký MOTOR a slušnú výbavu…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist