Máte značku na přání? Jste pozadu, novým trendem jsou SPZ se smajlíky

U protinožců se nebojí posunout business se zakázkovými značkami ještě o úroveň dál. Dočkáme se někdy i SPZtky obsahující jen a pouze emotikony?
titulka-australie-zavadi-smajliky-na-znackach-1100x618.jpg Zdroj: Top Gear

SPZ na přání jsou zvláštní trend. Zatímco někdo jen stěží dokáže pochopit, proč za prémiovou poznávací značku připlácet, jiní neváhají vynaložit peníze za ozvláštněný plíšek na úkor jiné výbavy vozu.

Osobně jsem se převelice podivoval, když jsem levném rumunském SUV viděl poznávací značku sestávající se ze spousty čtyřek a nějakého toho Xka. Sice mi přijde docela absurdní šetřit nákupem toho nejlevnějšího SUV na trhu a pak utratit deset tisíc za „extrovní“ značky, ale prostě řekněme, že si někdo potřeboval udělat radost.

Je ale jedno, jak hustě se chcete se zakázkovou značkou tvářit, nikdy nebudete tak cool jako borci v Austrálii. Na tamních silnicích totiž od prvního března začíná platit nová vyhláška, která dovoluje na registrační značky na přání přidávat emotikony.

Jen si to představte – zatímco u nás se můžete pokusit přesvědčit všechny na silnici, že opravdová hvězda tím, že si na auto plácnete značku B0R-ECEK1, opravdový australský pouliční závodník si nechá vyrazit třeba RACER a na konec přidá smajlíka se slunečními brýlemi. Anebo může Australan své okolí přesvědčit o své vybavenosti tím, že si na značku nechá dát emotikon obřího lilku.

To by mohlo fungovat minimálně stejně dobře jako třeba pořízení Hummeru H2. Tak daleko to ale podle všeho nezajde – emotikonů by mělo být na výběr jen pár, konkrétně jde o smajlíky LOL, mrk, sluneční brýle, srdíčka v očích a jednoduchý klasický úsměv. Bohužel, ten nejdůležitější smajlík ze všech chybí. Vysmátá hnědá hromádka by se přitom na mnoha starších vozech vcelku vyjímala.

28.2.2019 12:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: Top Gear

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist