Marangoni Range Rover Evoque HFI-R

Má 300 koní a tráví zemní plyn a vodík - na jedno natankování prý ujede 1000 kilometrů. Překvapivě zdrženlivý (až na pneumatiky) stroj vám postaví u TRC Italia.

Italská společnost Marangoni S.p.A. žije především protektorováním pneumatik, ale prodává i nové. Svou věc se rozhodla propagovat lehce neobvyklým způsobem, když postavila auto, které je technicky vzato mnohem zajímavější, než čtveřice červených pneumatik obutá na jeho kolech. Range Rover Evoquedvoulitrovým EcoBoostem pod kapotou má totiž novou vstřikovací soustavu, schopnou pustit do válců kromě benzínu také zemní plyn, či jeho směs s vodíkem.

Jiné vstřikovače nejsou na seznamu nových dílů osamocené. Auto má také nové turbo, karbonový airbox a výfukové potrubí o větším průměru, vyrobené z ušlechtilé oceli. Výkon pohonného ústrojí vyskočil ze standardních 240 na rovných tři sta koní. Marangoni neříká, zda je to v režimu spalování zemního plynu. Slibuje však dojezd tisíc kilometrů (na zemní plyn i směs s vodíkem). Další čísla bohužel neznáme.Dodavatelem dílů pro auto je společnost TRC Italia (TRC – Tuning and Racing Components), která se obchodem s podobnými záležitostmi živí. Vše použité na konceptu HFI-R, včetně hybridního vstřikovacího systému HFI (Hybrid Fuel Injection) si proto můžete koupit. Trocha zkoumání odhalí, že půjde o velký nákup, HFI-R má totiž jiné nárazníky, lemy blatníků, kapotu, zrcátka i dveře. Nový je samozřejmě lak.

Range Rover Evoque fotogalerie – vše co potřebujete vidět

Range Rover Evoque fotogalerie

Červené pneumatiky Marangoni M-Power EvoRed jste nejspíš postřehli sami. Mají rozměr 255/30 R20 a sedí na ráfcích Oz Racing Dakar. Za nimi jsou ukryté nové brzdy s kompozitními kotouči. Třmeny mají deset pístků každý, takže ani tři sta koní by nemělo dostat auto do úzkých.

Interiér dostali na starosti zaměstnanci módního domu Conte de Florence. Čalounění je inspirované světem golfu, sedadla dostala logo Tour Line, které nosí na oblečení golfisté sponzorovaní Conte de Florence.

Martin Plaštiak

2.12.2011 2:00| autor: Martin Plaštiak

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist