Manhart Racing BMW Z4 V10
9 fotografiíBMW
Roadster BMW Z4 dostal desetiválec z empětky! Tak tohle zavání změnou barvy spodního prádla.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
9 fotografiíBMW
Roadster BMW Z4 dostal desetiválec z empětky! Tak tohle zavání změnou barvy spodního prádla.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Netvrdilo BMW, že V10 by manuál roztrhal?
Vsak uvidime, co to udela za chvili 🙂
Asi byli líní dát k tomu pořádnou spojku. Tihle pánové to jistě udělali.
No nechci nic řikat, ale v americe se M5 i M6 prodává s manuální 6 stupňovou převodovkou. 😉
Tak to jim záidim, u ná to nemá ani motor 35d.
Už mě s tím věčným používáním slova meziplyn štvete. Pochybuju, že jste si někdy vůbec uvědomili, jak vypadá, funguje převodovka. Jestli myslíte slovem meziplyn jen srovnání úhlových rychlostí lamely spojky a přítlačáku, tak trochu měníte smysl tohoto výrazu…
rozveďto trochu podrobněji
Tak u klasický manuální dvouhřídelový(někdy tříhřídelový) převodovky slouží meziplyn primárně ke srovnání úhlových rychlostí ozubených kol, respektive ulehčuje se práce synchronizačnímu kroužku, aby se přez něj rychleji přetáhla objímka a tím se zařadil potřebnej kvalt. (snad si nikdo nemyslí, že se v převodovce řadí do sebe ozubený kolečka při změně kvaltu). V dnešní době při klidné jízdě není vůbec potřeba, ale přiznávám, že když se jede pila a řadí se do vysokých otáček, je to s ním lepší – používám. Čili jedná se o dvojí vyšlápnutí spojky atd. Sekundární věc je to, co dělá asi každá blondýna, která sedí v autě, že při přeřazení a pouštění spojky plynovym pedálem nastaví přibližně potřebný otáčky, aby auto necuklo a spojka se tolik nenamáhala (zejména rozumná věc na sněhu). Další chytrácké rady ohledne rozmístění pedálů, co zde čtu, kde se dá bez problémů brzdit patou pravé nohy a zároveň prošlápnout plyn při řazení (s meziplynem) bych chtěl opravdu v běžném provozu vidět. To je technika, která se hodí jen když se jede vysloveně na hraně. Pokud se pletu, rád si poslechnu další názor… Další výrazy, u kterých se zde redaktoři zacyklili jsou: po čertech dobré auto, brutální tunning, Škoda htp/tdi PD.
Ty si uzasny:). Ty stihas dvakrat slapat spojku, kdyz jedes pilu? Tak ti poradim, kdyz preradis v nizsich otackach a zmacknes spojku jenom jednou, tak budes akcelerovat mozna i rychlejc;).
Ok, když spojku nezmáčknu vůbec, tak to bude asi nejrychlejší:D
Tak tohle bude peklo největší. Fůha