Manhart Racing BMW Z4 V10

9 fotografiíBMW

Roadster BMW Z4 dostal desetiválec z empětky! Tak tohle zavání změnou barvy spodního prádla.

Diskuze

11 komentářů

    Falta

    Netvrdilo BMW, že V10 by manuál roztrhal?

    Aleq

    Vsak uvidime, co to udela za chvili 🙂

    RedBaron

    Asi byli líní dát k tomu pořádnou spojku. Tihle pánové to jistě udělali.

    Martin

    No nechci nic řikat, ale v americe se M5 i M6 prodává s manuální 6 stupňovou převodovkou. 😉

    Falta

    Tak to jim záidim, u ná to nemá ani motor 35d.

    Richard

    Už mě s tím věčným používáním slova meziplyn štvete. Pochybuju, že jste si někdy vůbec uvědomili, jak vypadá, funguje převodovka. Jestli myslíte slovem meziplyn jen srovnání úhlových rychlostí lamely spojky a přítlačáku, tak trochu měníte smysl tohoto výrazu…

    rozveďto trochu podrobněji

    Richard

    Tak u klasický manuální dvouhřídelový(někdy tříhřídelový) převodovky slouží meziplyn primárně ke srovnání úhlových rychlostí ozubených kol, respektive ulehčuje se práce synchronizačnímu kroužku, aby se přez něj rychleji přetáhla objímka a tím se zařadil potřebnej kvalt. (snad si nikdo nemyslí, že se v převodovce řadí do sebe ozubený kolečka při změně kvaltu). V dnešní době při klidné jízdě není vůbec potřeba, ale přiznávám, že když se jede pila a řadí se do vysokých otáček, je to s ním lepší – používám. Čili jedná se o dvojí vyšlápnutí spojky atd. Sekundární věc je to, co dělá asi každá blondýna, která sedí v autě, že při přeřazení a pouštění spojky plynovym pedálem nastaví přibližně potřebný otáčky, aby auto necuklo a spojka se tolik nenamáhala (zejména rozumná věc na sněhu). Další chytrácké rady ohledne rozmístění pedálů, co zde čtu, kde se dá bez problémů brzdit patou pravé nohy a zároveň prošlápnout plyn při řazení (s meziplynem) bych chtěl opravdu v běžném provozu vidět. To je technika, která se hodí jen když se jede vysloveně na hraně. Pokud se pletu, rád si poslechnu další názor… Další výrazy, u kterých se zde redaktoři zacyklili jsou: po čertech dobré auto, brutální tunning, Škoda htp/tdi PD.

    imfree

    Ty si uzasny:). Ty stihas dvakrat slapat spojku, kdyz jedes pilu? Tak ti poradim, kdyz preradis v nizsich otackach a zmacknes spojku jenom jednou, tak budes akcelerovat mozna i rychlejc;).

    Richard

    Ok, když spojku nezmáčknu vůbec, tak to bude asi nejrychlejší:D

    Fuzzy_Stone

    Tak tohle bude peklo největší. Fůha

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist