manazeri-vidi-skodu-rapid-na-silnicich-ve-stovkach.jpg

Manažeři vidí Škodu Rapid na silnicích ve stovkách!

Mercedes-Benz

Ve stovkách? V tisících! I když ještě nebyl Rapid oficiálně uveden na náš trh, podle firemních manažerů to bude prodejní trhák.

Diskuze

12 komentářů

    michal

    Podejní trhák to možná bude,až bude začínat na 250000kč,za 1.2 55kw ještě v základu bych 290000kč nedal.Spíš si myslím,že tato specifikace bude tahákem pro firmy.

    martin

    o fleetové novince roku nerozhodují manažeři, ale desítka novinářů kolem Fleet magazínu. tím je myslím jasný, kdo tuhle frašku platí – škodovka v podobě inzerce

    Honza

    Každej kdo umí počítat půjde jinam…

    mirek

    Zajímalo by mě jak na tom bude s cenou Seat Toledo možná na konec půjdou lidi k Seatu.Seat nemá tak chudé základní výbavy jako škodovka.Navíc Toledo sjíždí s Rapidem z jedné linky,takže je to samý auto,akorát z jinou maskou.Pro patrioty také dobrá zpráva.

    diesel

    Dá se to předpokládat.Firmy nejvíce kupovali holé fábie HTP,na výbavy moc nehledí,hlavně ať je to levný.

    Michal

    Řeknu to otevřeně, nechtěl bych být managerem firmy, která koupila flotilu Rapidů HTP resp. MPi.

    Tycoon

    U nás ve firmě jsou naopak Fábky v \“plné palbě\“. Holé Fabie HTP kupovali spíše běžní lidé, protože slušně vybavená Fábka s čtyřválcem kdysi stála kolem 400 tisíc.

    ruda

    Pokud chcete Rapida,alespoň trochu vybaveného,aby nevypadal jak nedodělané auto,tak cena začíná na nějakých 325000kč.To je motor 1.2TSI 63kw,výbava ambiente+litá kola,lepší rádio s přípojkou na mp3,mlhovky+nějaký ten paket navíc.Za tyto prachy už je to sakra dilema.

    HRT

    V každém případě prvně si připlatit za silnější motor.HTP 55kw si nedovedu v takovém autě jako je Rapid moc představit.Tento motor není nic moc v menší a lehčí Fábii.Ve městě a na okreskách to jde,ale pokuď chce člověk držet tempo s provozem na dálnici už je problém,je potřeba motor točit a spotřeba jde raketově nahoru.Mě se ta cena Rapidu také nelíbí,zvláště když se o Rapidu původně zamýšlelo jako o znovu zrozené Felícii \“autě pro masy\“.Chtělo by to tu cenu znižit.Pak bych Rapidu prorokoval úspěch jako kdysy měla Felicie,na kterou se málem stály fronty před salony.

    Petr V.

    Já mám výběr jasný – kdybych si měl vybrat šel bych raději do Toleda, když mají být ceny těchto \“dvojčat\“ na stejné úrovni. Nejenže Toledo vypadá lépe a vyrábí se rovněž v Česku, ale především bych nechtěl mít masově rozšířené auto, kterým Rapid v ČR nepochybně bude. Rapid na každém rohu, naopak Toledo bude mezi Rapidy jako takový klenot.

    PETR

    To s Vámi musím souhlasit,Toledo se povedlo,ale Škodovka se při dalším prodeji lépe prodá než Seat,si myslím.Zas Seat bude mít možná lepší výbavy za tu cenu kterou nabízí Škodovka,ale to uvidíme časem.

    radek

    Ještě jsem s Rapidem nejel,ale myslím si,že to bude dobré auto.Co mě však docela zaráží,je cena základního modelu a taky rozdíl mezi HTP(MPI)a TSI 63kw jen 10000kč.Si myslím,pokuď to auto nebude člověk kupovat výhradně do města,tak si tříválec ani nekoupí.Takže buďto půjde z nabídky pryč,nebo budou muset snížit základní cenu.Nejlepší by bylo,kdyby tříválec do Rapida vůbec nedávali,mohli by ho dávat do fábie místo HTP 51kw a cenu Rapidu nechat těch 290000kč za motor TSI63kw a výbavu ambiente+15ky lité disku k tomu v čeně.Pak by to byla dobrá cena:-)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist