Lumma E 50 CLR: tuning pro nový Mercedes třídy E
20 fotografiíMercedes-Benz Třídy E
Mercedes-Benz třídy E se dočkal dalšího tuningu. Pojede rychleji.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
20 fotografiíMercedes-Benz Třídy E
Mercedes-Benz třídy E se dočkal dalšího tuningu. Pojede rychleji.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Některé tuningy bych nenazval tuningy, ale tuzingy a tam si myslím, že je kritika či pobavený úsměv na místě. To ale není tento případ, tady jde aspoň o zvýšení výkonu, i když pravda, u dieselu. Já si myslím, že do vozu který se má pyšnit jízdními výkony, prostě diesel nepatří a nějaký více či méně vkusný optopaket už to nezachrání. Proč neudělají takovouto verzi v benzinu? Tyhle rychlé dieselové sedany jsou podle mně nesmysl, nehledě na to, jak dobré auto to může být. "Ty woe jede to 250, táhne vocpodu a jezdí za 5, super ne?" U auta pro radost přece nepotřebuji šetřit, nebo ano?
To je daň dnešní doby lidé nechtějí vlastnit 2 auta,ale jenom jedno a hlavně ať umí všechno.Zkrátka celý život snili o porsche tak jsi koupim Cayenne nejlepe v dieslu. Stara jim nenadáva,že rozhazujou s autem mužou jezdit i v zimě bez (4*4 by na sníh přece nikdo nevyjel).Zkrátka jsou zblbli PR.Jak říka můj kamarád z cayenne futrama napřed nikdy nepojedeš.