Lumma Design se pomstila Cayennu

Tuningová společnost Lumma Design se solidně vyřádila na současné generaci Cayennu. Podívejte se, jak v jejich rukou dopadla trojice populárních SUV.

Abychom si to hned na začátek ujasnili – Lumma Design je německá tuningová firma, která se specializuje na úpravy vozů BMWPorsche. Nevíme, co konkrétního jim tyhle automobilky provedly, ale s železnou pravidelností si na jejich modelech léčí své komplexy.

Tentokrát se jim pod ruku dostalo několik Porsche Cayenne a při pohledu na ně vás zaručeně zabolí u srdce. Ne že by snad byl Cayenne nějaký designový skvost, ale po tomhle vám přijde i sériová verze krásná.

Zvenku je to cirkus spoilerů všech možných tvarů a barev. A uvnitř to není o moc lepší. Přehlídku nevkusu korunuje dřevo, které úspěšně napodobuje imitaci dřeva korejských aut z devadesátých let. Protože na autě plasty spíš přibyly, bylo nutné zvýšit výkon, aby nebyly pomalejší, než obyčejné verze.

DOPORUČUJEME: Test Porsche Cayenne S Hybrid
Porsche Cayenne S Hybrid je tedy logickou odpovědí na tlak úředníků, takže si tím automobilka splnila svůj domácí úkol. Konkrétně u naftové berušky (to je ta nahoře) vzrostl výkon z 240 koní na 280 k, popelářská edice vycházela z verze S Hybrid, kde je standardem výkon 380 koní. Po zásahu tunerů výkon narostl na rovných 450 koní. Pohřební drsoň potřeboval rovnou šest koncovek výfuku, aby dokázal vyprodukovat 600 koní namísto původních pěti stovek.

A víte, co je na tom všem nejlepší? Všechny tyhle tři verze byly stvořeny zcela podle přání klientů. Vypadá to, že konec světa je zase o kousek blíž skutečnosti.

10.8.2012 6:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist