Lotus Omega
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Celých deset let držel titul nejrychlejšího sedanu na světě a přes svůj skromný původ patří dodnes díky velkému objemu a dvěma turbům mezi nejrychlejší auta na silnici.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Celých deset let držel titul nejrychlejšího sedanu na světě a přes svůj skromný původ patří dodnes díky velkému objemu a dvěma turbům mezi nejrychlejší auta na silnici.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Auto je super. Zajímalo by mě proč ještě minulý týden byl tento článek zařazen v rubrice "z drhé ruky" s datem nevím přesně ale minimálně několik měsíců, možná i rok starým. Jak je možné že je u něj dnešní datum?
no proste se tak delaj novy clanky, aby ta rubrika nevypada tak stare 🙂
Tenhle přístup se my líbí-chceme výkon? Dáme turbo! Ale jedno turbo je nějak málo! Tak dáme radši dvě! Jo jo, dříve k autům automobilky přistupovaly jinak…
Co třeba tři turba? nebo čtyři? :-))))
Čtyři tu už jsou (Veyron), tak teď čekám kdo tam dá pět nebo šest turb! To pak bude fičák!!!
Mě osobně se víc líbí jít cestou menšího objemu + turbo. Nelíbí se mi cesta chceme výkon tak tam dáme 8litrů objemu a bude to. Nejsem si jisty ale motor by pak vázil asi dost..
No o to právě jde! To sem ti taky myslel. Třeba takový Závodní Toyoty z konce 80 let měli okolo 800 koní z dvoulitrovýho čtyřválce, a to pak byl hukot! Nebo taková Ralleová skupina B, ty jejich Lancie, Audiny a tak dále! To furt nic, nic a najednou tě kopne do zad slon! Jo to byly časy! To bych chtěl taky zažít…
Tak tenhle článek je ukradenej ze stránek http://www.4men.cz Neřikám, že bych ho na svých stránkách neměl, ale mam tam napsanej původ…. vydávat cizí práci za svou je trapný
Když se pečlivě podíváte dolů na stránku, zjistíte, že 4men.cz je jedním z našich partnerských serverů. Ještě nedávno měly oba dokonce stejného šéfredaktora. 4men.cz je o něco starší než Autoweb, takže některé články byly dodatečně převzaty.
Momentálně se to má tak, že 4men.cz bude naopak přejímat automobilový obsah z Autowebu, společně s několika dalšími servery.
TOTO NENÍ LOTUS OMEGA,ALE LOTUS CARLTON SUPERSPORT JE RICHLÍ A LUXUSNĚ VYBAYENÝ.
Máš recht, teď můžu koupit omegu lotus, ale to co je tady na obrázkách je Carlton.
Označení tohoto vozu se na některých trzích lišilo. Existuje navíc několik odlišných verzí. V zásadě se ale dá říct, že Omega Lotus a Lotus Carlton mohou být v některých případech jedno a to samé.
Lotus Carlton je anglicky nazev pro lotus omegu, stejne jako v anglii neni opel, ale vauxhall!!!