-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Docela mě překvapilo, že takhle ostrej závoďák má pořád ABS. Čekal bych, že v důsledku největší úspory hmotnosti ho vyhodí, piloti se bez něj snad obejdou, ne?
vhodně nastzavené ABS dokáže zpomalit auto o dobrých pár metrů. Takže u Lotusu někdo vzal kalkulačku a zjistil že 1kg uspory hmotnosti, není lepší než pár metru rychlosti před každou zatáčkou.
to rdsej sa sofer vyšti a vyserie pred zavodom ako by mali odstranit abs 🙂
některé z těchto věcí se brzy objeví… ne?
Češtinu už nemá cenu ani opravovat…
To mám z toho, že ráno pospíchám a pořádně si to po sobě nepřečtu…
Tak to vypadá, že tady snad konečně máme předzvěst Evory S. Přece jenom základní model může mít sebelepší řízení, výkon je na dnešní dobu nic moc. 280 koníků stačilo před deseti lety NSX, ale dneska, kdy M3, IS-F a spol mají 400 koní, je 280 pro sporťák trochu málo. Zase tak lehká ta Evora taky není. Snad to Lotus brzo napraví.
Tak to ostatní můžou rovnou zabalit… 🙂
Lotus Evora není konkurence M3!!!Lotus Evora je auto,které nepotřebuje velký výkon,ale řidič má z něj daleko větší požitek a při menší rychlosti,který se mu nedostane ani v některých sebedražších supersportech.Tohle auto s celkem relativně nízkými náklady ti zajistí více zábavy a vzrušení,než cokoliv jiného.V Lotusu jsou mistři podvozku."Těžký jseš rychlý jen na rovině,lehký seš rychlý všude."
A co teprve když se k nízké hmotnosti přidá výkon. M3 jsem nezmiňoval jako konkurenta, spíš jsem chtěl naznačit, že výkony už jsou někde jinde. NSX měla jako supersport stejný před skoro dvaceti lety.
On se snaží říct že Lotus nepotřebuje hromadu výkonu na to aby byl zábavný a rychlý. 🙂
Pokud si chceš postavit Dragster,tak ho taky budeš muset udžet aspoň na rovině,Lotus má ve svých řadách celkem hodně výkoných variant ať se edná o Exige ,Elise nebo novou Evoru a její další varianty.To je jako mluvit s blbcem(čti tuzerem nebo NFS maniakem).Lotus prostě více výkonu nepotřebuje.Podívej se na youtube na videa třeba kolik zajel V Top Gearu The Stig s Exigem na okruhu v porovnání s ostatníma,je tenhle prcek trunfnl neuvěřitelně.V podstatě všechny supersporty zůstaly za ním.