-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Má tu s ním nekdo nějaké zkušennosti? zajímalo by mě jestli se do toho alespoň trochu pohodlně vejdu se svýma 190cm…
Jeremy Clarkson se do něj vešel, možná s menšími obtížemi, ale to by měl kompenzovat požitek z jízdy.
No tedy že by k žádným výrazným změnám nedošlo… Nejprve jsem se zhrozil, co to je za hruzu, že je to Elise. Pak jsem pochopil, že to bude asi nova generace, podle té masky připomínající Evoru a nový designový jazyk. Ale nakonec to není vůbec špatné, má jemně vyváženě agresivní tvary. Kulatá světla jí sice dodávala správně zvrácený holčičí vzhled, ale teď vypadá o něco dospěleji. Ale jak říkám, vypadá spíše jako nová generace
hmm novy motor ma sice rovnaky vykon ale dynamicke parametre ma slabsie… stara 1.8 ma zrychlenie 0-100kph za 6.1sec respektive 5.9sec 0-60mph… viem ze pri tomto aute o rychlost v priamke nejde… ale aj tak…
Nový motor 1.8 má zrychlení 0-100kph za 5,4 s, tak jak může mít slabší dynamické parametry než předchozí verze?
ja som vravel o predchadzajucom zakladnom motore 1.8 ktory bude nahradeny tu spominanym 1.6. a tento ma slabsie dynamicke parametre… aj ked opakujem, pri elise ide o nieco ine… ale…
pokud si dobře pamatuju, tak ze všech modelů s Rover K-Series motorem byl ten nejslabší hodnocenej nejlíp – právě proto, že byl nejslabší a muselo se s nim neustále pracovat, optimalizovat průjezd zatáčkou, nestačilo jenom za zatáčkou dupnout na plyn… tenhle novej entry level bude pravděpodobně o tom samým..
a upozornění pro redakci: motor je samozřejmě uložen uprostřed, nikoli vzadu…
ano presne tak… ale to nic nemeni na tom ze nova zakladna verzia v bude v priamke pomalsia ako ta predchadzajuca… aj ked to nemusi znamenat ze bude horsia:D
ale to přece nedává smysl vůbec srovnávat.. tahle nová 1.6 není nástupcem 1.8, tak proč by měla mít srovnatelné parametry? očividně měli v úmyslu doplnit model o slabší motorizaci, tak co tě překvapuje na tom, že je slabší?!