Lotus Elise Club Racer drží dietu
Autosalon Ženeva
I když, v tomto případě by se dala diagnóza označit spíše jako těžká anorexie, protože na autě už skoro nebylo kde brát.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Autosalon Ženeva
I když, v tomto případě by se dala diagnóza označit spíše jako těžká anorexie, protože na autě už skoro nebylo kde brát.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý den,
zdá se, že u Lotusu pořád ví, kde je základ ovladatelnosti a radosti z jízdy…a velký, těžký a megavýkonný motor to není 🙂
Nicméně, došlo nejspíš k mýlce v textu!! Tak kde je pravda? Hmotnost klesla o 24kg nebo o 22kg? Nebo jak je to s hmotností?
Díky
To snížení hmotnosti o 24 kg je správně, horší už je to s tím dopočítáním… 🙂
Ok, děkuji Vám