Lotus čekají velké změny – ztloustne
elektromobil
Britský výrobce byl svým kořenům věrný dlouhá desetiletí. Podle Protonu přišel čas vydat se novým směrem.
Škodovka loni doma vyrobila 750 000 aut, dokonce i pro konkurenci
Velké Karlovice lákají na zimní radovánky i bez sjezdování, upraveny jsou desítky kilometrů stop
Řidičák letos propadne 341 000 motoristů. Netýká se to i vás?
Škodovce se navzdory koronaviru vloni dařilo, prodala těsně přes milion aut
elektromobil
Britský výrobce byl svým kořenům věrný dlouhá desetiletí. Podle Protonu přišel čas vydat se novým směrem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Lehkost je deviza Lotusu a jeho hlavní přednost. Pokud bude vyrábět náhražky Porsche a Ferrari, ztratí co, co ho dělalo výjimečným.
Co si budem povídat.. tahle strategie asi bude pro Lotus ekonomicky výhodnější. Bohatých zákazníků, toužících po luxusu bude vždycky dost a hlavně budou mít čím platit.. Ale co \“nadšení řidiči\“? Pro těch pár, co ještě zbylo, to bude velká ztráta 🙁
Jakože opravdu není 1. dubna 🙁 Lidstvo degeneruje, to už nemůže být ničím jiným…
svět ovládnou zmutované pivní podtácky..
jooo, jen z nadšenců není živa automobilka… Nedá se nic dělat. Každopádně já Lotusu držím palce. Bestie s motorem z LFA, to by bylo peklo… Navíc si myslím, že nějaký ten lehký Lotus v nabídce značky vždy zůstane.