Lotus čekají velké změny – ztloustne
elektromobil
Britský výrobce byl svým kořenům věrný dlouhá desetiletí. Podle Protonu přišel čas vydat se novým směrem.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
elektromobil
Britský výrobce byl svým kořenům věrný dlouhá desetiletí. Podle Protonu přišel čas vydat se novým směrem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Lehkost je deviza Lotusu a jeho hlavní přednost. Pokud bude vyrábět náhražky Porsche a Ferrari, ztratí co, co ho dělalo výjimečným.
Co si budem povídat.. tahle strategie asi bude pro Lotus ekonomicky výhodnější. Bohatých zákazníků, toužících po luxusu bude vždycky dost a hlavně budou mít čím platit.. Ale co \“nadšení řidiči\“? Pro těch pár, co ještě zbylo, to bude velká ztráta 🙁
Jakože opravdu není 1. dubna 🙁 Lidstvo degeneruje, to už nemůže být ničím jiným…
svět ovládnou zmutované pivní podtácky..
jooo, jen z nadšenců není živa automobilka… Nedá se nic dělat. Každopádně já Lotusu držím palce. Bestie s motorem z LFA, to by bylo peklo… Navíc si myslím, že nějaký ten lehký Lotus v nabídce značky vždy zůstane.