Litrový tříválec Fordu nabídne výkon Fabie RS
Ford
Nově představený motor 1.0 EcoBoost by se mohl velmi brzy podívat do spektra výkonů ještě nedávno vyhrazeném pro dvoulitrové čtyřválce.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Ford
Nově představený motor 1.0 EcoBoost by se mohl velmi brzy podívat do spektra výkonů ještě nedávno vyhrazeném pro dvoulitrové čtyřválce.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kam to vše směřuje ? Nechci být sprostý. Neznám nic horšího, než tříválec pod kapotou. Myšlenka na to, že někdo dá do sportovně laděného auta tříválec a ještě k tomu litr, je fakt šílená. To bude lahůdka. Snad bych to se zamhouřením obou očí a zacpáním uší pochopil u nějakého městského nákupního košíku. Jo nic pěkného nás nečeká. Ani se už nebudu divit až za pár let bude ve voze střední třídy dvouválec objemu 0,6l s dvěma turby o výkonu 300 koní.
No, testovací jízda a spotřeba paliva jsou jistě hezké, ale co zvuk? U rychlého fordu donedávna důležitá položka (Active Sound Symposer u Focusu RS). Asi chtějí řidiče pomalu připravit na elektromotory, tam je to jedno.
Ještě bych pochopil čtyřválec 1.4, s odřenýma ušima čtyřválec 1.2. Ale litr, a ještě k tomu tříválec – toto spojení ve mě nic pozitivního nevzbuzuje.
Já nikdy s takto nadopovaným autem nejel. Někdy v roce 1995 jsem jezdil s BMW328i, který měl tuším 142kW a motor 2,8 litru benzín. Měl jsem tehdy pocit, že sedím ve formuli 1. Divil bych se, že současné nízkoobjemové foukané benzíny budou jezdit stejně, i když mají papírově stejný výkon.
Fuj. Jestlipak se bude točit rychleji než starej Henry v hrobě?
Poslední povedené fordí motory byla generace Pinto/Cologne 🙁
nejhorší na tom je, že to bude jenom horší. Ale třeba nás realita přesvědčí o opaku. Až litrový tříválec se 180koni najede 350kkm jako můj 1.8l Zetec v Mondeu, tak uznám, že je to dobrý motor.
nejhorší na tom je, že to bude jenom horší. Ale třeba nás realita přesvědčí o opaku. Až litrový tříválec se 180koni najede 350kkm jako můj 1.8l Zetec v Mondeu, tak uznám, že je to dobrý motor.
Ford focus s motorem 1.0 jestli z fordu zmizí atmosferické motory tak to nebude nikdo kupovat. Motor 1litr s takovým výkonem v tak těžkém autě logicky moc nevydrží,a řekl bych že po 100000km možná dřív s tím začnou být probémy,jako třeba u VW 1.2Tsi,1.4Tsi motor klepe po par km jak pentlovka,turba odchází to je na denním pořádku,řetěž rachtá už po 10000km klidné jízdy,no hrůza.Až skončí záruky lidi se toho budou rychle zbavovat,jěnže to pak nikdo nebude chtít,zlatý atmosféry.
Čas ukáže a prověří,ale u fordu bych vzal spíše ten 1.6ecoboost,jinak na obhajobu 1.2Tsi myslím že je to dobrý motor,až na ten řetěz to je výrobní vada už po 5000km býva přeskočený o jeden zub,VW to ví a opravuje v rámci záruky,jinak má být v příštím roce přepracován a nahrazen řemenen a motor bude 16V ne stávající 8V.Jinak je to tichý motor,v autě není vůbec slyšet a táhne už od 1500ot.už verze 63kw v golfu jede velice slušně a v klídku se dá jet do 5l/100.Ale jaká bude spolehlivost ukáže až čas,protože neznám nikoho kdo by s tím měl najeto 100000 a víc km.Prí je ale tento motor údajně spolehlivější než 1.4Tsi problémy s turbem,indukční cívky,atd.
Atmosfery budu vdaka Mazde Sky active!!!Bude to pecka niečo uplne nove bez turba.Ale budeme mat dojem ža tam to turbo je ale bude to len atmosfera!!!!