Lilling: Potřebuji zrychlit! Tedy zbavit se pudu sebezáchovy.
Mazda MX-5
Zrychlit o sekundu může být těžší, než se může zdát.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Mazda MX-5
Zrychlit o sekundu může být těžší, než se může zdát.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
20% lidí trpí „chorobou“ které je vyvádí z koncentrace…. Rozuměj, že nedokážou sérii zatáček nikdy projet přesně. Pokaždé vždy někde chybují a nikdy nedostanou do ruky chirurgicky přesné návyky. Za den co se naučí, na druhý den jakoby zapomenou a musí to pilovat znovu.
Uvažujte, zda-li to není váš problém 😉 Třeba tak jako můj… proto jezdím pro zábavu s tím, že občas zajedu nadprůměrný čas a to mi stačí… Každý nemůže být profesionální závodník 😀
nezapomínejte, že mnoho rychlejších borců jezdí bez telemetrie a jsou rychlejší 😉
Me dost pomahalo podivat se na onboard nebo se svezt s nekym kdo jezdi lip jak ja. Pak si natocit sebe a podivat se kde delam chyby. I kdyz jsem si myslel, ze jsem to zajel pekne, tak s odstupem casu, kdyz se na ten onboard podivam, tak vidim jak bych to mel jet jinak a kde jsem ztracel.
A strach se odboura treningem.
Ty jsi nepochopil, že autor píše o řízení opravdového auta, toho velkého, kterým jezdí občas i tvůj tatínek na dušičky. Zážitky z ježdění na Playstationu vyprávěj spolužákům po prázdninách.
Podle mý zkušenosti se člověk poměrně rychle dostane na asi 80 – 85 % svýho potenciálu. Dejme tomu, že s nějakým obyčejným rychlým autem dá Most za 2:20 a na konci odpoledne už za 2:10. Ale pak se dostat o další dvě sekundy dolů, to je horzná práce. Plno lidí to řeší nákupem rychlejšího auta, přitom často stačí zaplatit si fakt dobrýho instruktora. Mě to stálo spoustu peněz, ale pak neni problém jezdit s 328i E36 stejný časy jako průměrný šofér s M3.
jak se žije s komplexy?? já věřím že špatně, nezávidím ti to 😉 Pokud budeš potřebovat pomoc, mám hodně spolužáků, to víš jeden se učí feterinářem, tedy teď je ještě f defítce, ale tobě bude schopný pomoct už teď :-D:-D:-D
15 nebo 19.8 se stav do Brna… pokecáme zajezdíme, ale hlavně si musíš přivézt něco s čím bude mít smysl na Brněnský okruh lézt… Felície se tam bude fakt trápit, ale věřím, že i tak ti to něco dá 😉
PS: až tam dorazíš, tak věř, že mne rozhodně nepřehlídneš. :-* tobě brouku, mile rád zaplatím a zajistím vlezné, stačí se mi ozvat 😉
To jo, blba na okruhu s Renaultem Fluence v naftě fakt na okruhu nepřehlídnu :-))