Lilling: Auta jsou čím dál jednodušší. Chceme to?
Zajímavosti o autech
Z automobilů mizí tlačítka po desítkách a řízení se stává čím dál jednodušší. Jde ale opravdu o krok vpřed?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Zajímavosti o autech
Z automobilů mizí tlačítka po desítkách a řízení se stává čím dál jednodušší. Jde ale opravdu o krok vpřed?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dovolím si autora poopravit, auta rozhodně nejsou jednodušší, pouze tím, jak ubývají tlačítka, řidič strácí možnost kontroly nad všemi technologickými vychytávkami… stabilizační systém nebo systém kontroly trakce, který se nedá tak úplně vypnout nebo se po určité době sám zapne, systém start-stop, který si nepamatuje polohu OFF a opět se zapne po nastartování vozidla atd. atd.
Take nemam rad podobne veci. Ostrikovace – proc mi zacne pri stisknuti ostrikovace automaticky stirat sterac? Kolikrat bych chtel nejprve sklo namocit a to poradne a pak teprve stirat. Podobna featura je automaticky trojblik. O ESP ktere nejde vypnout ani nemluvim.
Stará poučká říká- Co v autě není,to se nemuže pokazit- A názor si na to muže udělat každý sám. Měl jsem v životě už mnoho aut a hlavně ty z konce 90.let jsou stále hodně dobré. Tak kvalitní auta jako je např. BMW řady 5 E-39 z let výroby 1999-2001 z benzinovým řadovým šestiválcem se už dnes nevyrábí a už nikdy vyrábět nebudu protože výrobce nemá zájem na tom aby takové auto spolehlivě jezdilo mnoho let bez závad a najezdilo mnoho set tisíc km bez závad. Automobilky potřebují vyrábět stále nové vozy a potřebují aby si uživatel po pár letech koupil další. Kvalitní díly,poctivá montáž,celokovová karoserie a bezporuchové motory nenáročné na servis a udržbu už není cesta do budoucna a tak bude stále vzácnější takový vuz koupit. Nový v podstatě vubec a ojetý za pár let jen z obtížemi. Dnes už se slogan – Radost z jízdy- výtrácí díky záplavě ruzných asistentu ve voze. A je to škoda.