Lexus LS460
29 fotografiíLexus LS
Velká limuzína, osmiválec, spousta prostoru vzadu, špičkové technologie a nejlepší audiosystém na světě. Vítejte v Lexusu.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
29 fotografiíLexus LS
Velká limuzína, osmiválec, spousta prostoru vzadu, špičkové technologie a nejlepší audiosystém na světě. Vítejte v Lexusu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nedaří se mi stáhnout HQ video, myslím že problém není na mé sraně ikdyž stahuji jen cca 45kByte/s
kdyz pro ni prijede timhle autem muze byt svatba treba hned. 😉
Kdyby pro mě přítelkyně přijela tímhle autem, tak si ji hned vezmu taky:D
Uz nekolikrat sem nejdrive precetl clanek a pak si pustil video, ale nedovedel sem se nic noveho — ve videu se rika to samy co pise pan novinar v clanku, takze je uplne zbytecny si ten clanek cist…nejenze je to obsahove to samy, ale skoro i doslovne. A ta omacka kolem navic, to je aspon pro me nadbytecnost, kterou ozelim. Koukat se na oboji je ztrata casu, takze odted se koukam jen na videa…
p.s. chtelo by to vic sestivalcu od BMW :-)) a poradne to proturovat 😀
Už jsem tu o tom jednou mluvil. Existuje docela velká spousta čtenářů, kteří si video stáhnout nechtějí, nebo nemohou. Tyhle lidi nemůžeme ochudit o informace. Nejde vynechat něco ve článku, jen proto, že o tom mluvím ve videu. Každé má to svoje – článek je podrobnější a informací je v něm víc, přičemž zdaleka nejde jen o tu "omáčku". (Mimochodem, bez omáčky by byl článek suchý… jako knedlík bez omáčky).
Do videa se přinejlepším tolik informací nevejde, zato v něm máte možnost auto slyšet a vidět v pohybu. Každé má to svoje a pokud mohu říct svůj názor, když čtenář jedno z toho záměrně vypustí, o něco se nutně ochudí.
No to je dozajista pravda a ja s tim souhlasim…knedlik bez omacky by mi nechutnal:D Ale za sebe proste rikam, ze si budu poustet uz jen videa(prave proto, ze mi prijde, ze ja konkretne se o nic dulezityho neochudim), maximalne si prectu clanek, kdyz si video nebudu moct pustit z duvodu technickych, nebo jinych.
Autum zdar!
ano s tímhle plně souhlasím . jinak můžu se zeptat – kdy probíhalo testování tohoto vozu ? zabývám se amatérsky focením automobilů , tento vůz , přesně s touto SPZ jsem fotil v Táboře cca před 13 dny … pokud chcete , rád poskytnu nějaké fotografie
Dekuji autorovi za recenzi, ktera me jako dlouholeteho priznivce znacky potesila, nicmene jako potencionalni zakaznik, ktery jiz netrpelive ceka na 600h si dovolim zminit par zavaznejsich nedostatku tohoto auta (s LS460 jsem take par dnu jezdil). Omlouvam se za chybejici diakritiku, nejsem momentalne v CR.
1. Rizeni je preposilovane, necitlive a odtazite, coz je samozrejme dano elektrickym posilovacem. Chapu, ze ten je nutny kvuli elektronickym vychytavkam, ale preci takhle nebudeme automobilky omlouvat donekonecna. Uz by mel nekdo udelat rozumne fungujici elektricky posilovac. Autor se milne domniva, ze Lexus si neridi majitele sami. Podle me cca 80-90% majitelu LS si bude vetsinou ridit samo a tady to rizeni proste vadi!
2. Castecne dreveny volant klouze stejne jako u vsech predchozich Lexusu. Hruza, ja chci radeji obycejny, kozeny (u vysich vybav nelze…).
3. Opravdu nepotrebuji vzadu elektricky nastavitelna sedadla za nejakych 150 000 Kc. Jenze naprosto nelogicky je vetsina zajimavych elektronickych pomocniku spojena s nutnosti si tato sedadla objednat!
4. Tento bod souvisi s bodem 3. Se zadnimi el. sedadly klesa objem kufru o 120 litru na 380 l a to na rodinou dovolenou je opravdu nedostatecne (neni pravda, ze majitele nebudou vyuzivat LS jako rodine auto, nebo ze tam vozi jen kreditku a golfove hole). Dale s el. sedadly klesa uzitecna hmotnost pod 320 kg!!! Pokud si poridim ty bodyguardy jak doporucuje autor recenze, budu muset zhubnout 🙁
5. Jsem moc zvedavy na 600h, kam se vejdou baterie aby dale nezmensily zavazadlovy prostor na uroven kabrioletu a take kolik bude vlastne vazit – pribude vetsi motor, elektromotory, baterie, mezinapravovy diferencial… Pokud jde o jizdni vlastnosti, bude to v podstate jine auto.
6. Poslednim problemem je i to, ze Lexus ma v soucasnosti v CR jedineho oficialniho dealera a to C&K v Brne. Duba dale zajistuje prodej, nicmene dovozem ze SRN, doufam, ze nebudou potize se zarukou a pro zakaznika bude takto dovezene auto levnejsi.
Ano, at si koupis lexus kdekoli tak vsude kam prijedes by ti meli poskytnout garance ( zaruku) tak dlouho jako ti da prodejce, a myslim ze koupit drazsi auto v Brne s 3 letou zarukou, nebo o chlup levnejsi v praze s 5ti letou je trosku rozdil. V Praze se neumi chovat, v Brne se skutecne citis jako u znacky vyssi tridy. V Praze jsi proste penezenka ze ktere zdimaj prachy a neumi se chovat.
Kazdy ma pravo na svoj nazor ale pán Clayton zamiena dojm a pojem.. Kedze som mal moznost dané ls ko sám riadiť a popri tom som majitelom bmw 7 a bmw 5 mám možnosť reagovat.
bod 1)riadenie. Nie je o nic horsie ako v sedme alebo v s classe. Pán asi cita prilis vela bulvárnych platkov a´la speed. Mozem Vás ubezpečiť ze bezný majitel auta tejto kategorie nehlada ziadnu komunikativnost ani uzasnu spatnu vazbu. Chce auto co ide takmer same a neobtazuje ho nicim a dokonca ani chvejucim sa volantom . Na to priemerny majitel bude mat v garazi druhe auto. nieco ako porsche..
bod2) radím pánovy aby si vzal do ruk volant bmw 7.. v seriovej výbave je to hroza. mimochodom KAZDY drevenny volant sa smýka. ci v s class alebo a8 alebo vo volve..Ale to je to o čom som písal vyššie. kedže majitel reprezentacnej limuzíny nepotrebuje zavodit s "oktafkam f tdi" alebo obstarožnými bmw nemá asi ani problém zo "šmýkaním" rúk..A na dlhe štreky sa nevozi ale lieta:)
bod3) ked nemáte potrebu kupovat paket zo sedadlami tak si ho nekupujte… chapem ze 150tis za sedadla je pre vacsinu majitelov tdi tatošov neprekonatelna čiastka
bod 4) verte ze priemerný majitel nepojde s autom na rodinnu dovolenku do chorvátska:) neuveritelné že? ale ked dospejete do stavu ked budete mat na učte viac ako 10 – 15 mega budete bývať v luxusnej vile a vaša firma bude mať obrat 100 – xxxxmega zmení sa váš pohlad na rodinne dovolenky:) mimochodom ako by ste chceli ist do caribiku na aute??:)))
bod5) lexus gs.. hybridná verzia je o triedu dalej ako cokolvek ine.. a je o kus dalej ako klasická verzia. Nevidím dovod preco by to malo byť u ls ine..:) a verte ze to nebude mat kufor ako kabrio. Aj ked by si to mnoho konkurencných automobiliek zelalo :))
ZAver: Váš prispevok je plný iracionálnych nepresných a zavadzajucich nazorov.. Tipoval by som Vás do dvoch poloh. Tá prva je predajca "klasickej" znacky ktorý je nervozny nad tým ze prisiel vazny super alebo priemerný majitel chrochtaka "f tdi" ktorý jednoducho nemá rád lexus:)
Podla mňa je toto najlepšia limuzína a rozhodne lepšia ako S-classe.