Lexus LS460 AWD
12 fotografiíLexus LS
Maximální pohodlí, ticho a nově i jistota na namrzlých a zasněžených silnicích. Největší Lexus s pohonem všech kol je tu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
12 fotografiíLexus LS
Maximální pohodlí, ticho a nově i jistota na namrzlých a zasněžených silnicích. Největší Lexus s pohonem všech kol je tu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Překrásné auto
V pravo vzadu? Vy jste si sedl do leva 🙂
Ano, ale já nejsem majitel! 😉
Vlevo jsem si sedl proto, abych mohl lépe ilustrovat, jak se dá pravá zadní sedačka polohovat.
To se omlouvam 🙂
Nech mi niekto PREBOHA vysvetli, preco vsetky lexusy pouzivaju cisla na hodiny a klimatizaciu z vietnamskych hodiniek za 50 centov ?!?
Je to totalny hnus spolu s niektorymi tlacitkami a otocnymi ovladacmi na inak celkom prijemnom interieri, ako past na oko…
To nevím, ale máte pravdu – je to tak – šetření na nepravém místě. Zas na druhou stranu to napravují jinde:) Ale i tak přemyšlím o lehce ojetém Lexusu IS 250, případně i 220D, ale nemám "ropáky" moc rád.
tak to ma mrzi, na ropu jazdia vsetky auta
Do testu takového auta bych pozval povinně dalšího redaktora, který by celou dobu cestoval vpravo vzadu, pil šampus, klimatizoval a masíroval si řiť, koukal na DVD a na závěr by řekl jak je to tam supr. Kdyby o tom redakce do budoucna přemýšlela, hlásím se dobrovolně a vzdávám se nároku na honorář :).
křemen rules!!! 😀
Dobry komentar…hudba mohla byt niejaka samurajska k tomu:))Co sa tyka miesta vzada…porovnali ste to s tym,ze aj Jordan by tam nemal problem..No pozor..Jordan neni na basketbalistu vysoky..myslim ,ze niejakych 185 cm…Takze vy Honza s vasimi skoro 200 cm ste boli lepsi priklad…a k tomu este na zivo:))
No, myslím, že má zhruba Honzovu výšku…Shaq by byl lepší testovací prvek 🙂 217 cm a 160 kg prověří prostor i sedačky dokonale
Nejlepší je veverka a ten její ladný běh přes vozovku… A na pohled působila mnohem sportovněji než Lexus.
presne, ta tam bola najlepsia. A mala aj skvely timing. Len o par sekund neskor by isla, a zasahoval by Lexusov "protiprokluz" :DDD
…samozrejme na nej 😉
opravdu mam rad vase videa pane koubek! z toho autosalonu a jejich 5x za pored vychvalovaneho "jako prvni v ceske rep. vam prinasime…" je mi na grc.
S verdiktem nesouhlasim a srovnanim s nemeckou konkurenci uz vubec ne. Lexus nebo Infiniti jsou jiz mnohem dale nez nemecka auta, hlavne kvalitou,ale i technikou. To je jako kdyz na autoweb neustale srovnavate ve stredni tride Passata s Accordem, podivejte se na kvalitu, motor, jizdni vlastnosti a zpracovani. Budte soudny, vzdyt i Kia je co se do zpracovani,motoru a kvality tyce, lepsi nez Volkswagen, jenom si to porad objektivne nechcete priznat a nebo reklama hraje svoji roli.
Zkuste se někdy posadit do Lexusu LS a pak do posledního Mercedesu třídy S, nebo nového BMW řady 7. Jestli neuvidíte, že interiéry německých vozů jsou prostě o něco stylovější a designově i materiálově vytříbenější, doporučím vám dobrého očního lékaře 😉
Že je Lexus tišší je ale fakt, stejně jako další věci, které jsem napsal…
sam mam IS, ale povedat ze LS je lepsie ako 7er alebo Sklasse je prilis zjednodusujuce. Kazde z nich ma nejaky vyhody a nevyhody, a napr LS, ktore sa stavia do pozicie toho najmenej sportoveho a najviac luxusneho, by mal viac popracovat na podvozku, lebo podla mna e-klasse na vzduchu peruje lepsie.