Lexus IS (od 2005)
13 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Japonský Lexus se řadí mezi prémiové značky. I v této společnosti se profiluje jako dražší, a tak si na ojetinu musíte nachystat vyšší částku.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
13 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Japonský Lexus se řadí mezi prémiové značky. I v této společnosti se profiluje jako dražší, a tak si na ojetinu musíte nachystat vyšší částku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
IS250 jsem si jako ojetinu koupil začátkem roku a mohu potvrdit, že je to perfektni auto. Je až s podivem jak kvalitně je auto postaveno, s jakym durazem na detail a s jakymi technologiemi vzhledem k roku uvedeni.
Co se tyka verzi, smysl ma pouze jedina: IS250 s automatem – klid, ticho, dostatecny vykon, dobre odstupnovani a spotreba skoro stejna jako u 220d.
absolútny súhlas:-)
A malý bonus k tomu, že ich nejazdí toľko ako iných prémioviek, takže človek má pocit akej takej osobitosti.
To auto jsem koupil jako nové a moc toho lituji.Sladění převodovky s motorem byla katastrofa.Na diesel opravdu vysoká spotřeba a pořád tam něco vrzalo.Ten benzín v AT by byla určitě lepší volba.
Zdravím…rozhodujem sa nad kúpou LEXUSU IS ročník 2007+ a neviem sa rozhodnúť medzi benzínom a dieselom. Doteraz som mal vždy diesel , pretože mi ide hlavne o nízšiu spotrebu, keďže najazdím mesačne cca 4-5.000km . . . Ďakujem za rady