Lexus IS-F prodělal drobné změny

Na designu supersedanu konkurujícího BMW M3 se toho moc nezměnilo, ale důležitých inovací bychom si měli všimnout při jízdě.

Když Lexus IS-F dostal samosvorný diferenciál, chybělo mu jen málo, aby na našem testovacím polygonu sesadil z nejvyšší příčky Audi RS5. Dodnes si myslíme, že kdyby nebylo tak chladno, Lexus by Audi překonal. Ale to jsou jen kdyby. Nyní ovšem japonský výrobce provedl změny, které by mohly pomoci k vyšší rychlosti.

Lexus IS velká fotogalerie

Lexus IS fotogalerie

Pod kapotou se nic zásadního nemění – pětilitrový osmiválec má pořád výkon 423 koní a točivý moment 505 Nm, což autu stačí ke zdolání stovky za 4,8 sekundy a k nejvyšší rychlosti 270 km/h. Všechno důležité se totiž odehrálo na podvozku.

Lexus staré díly zahodil a podvozek udělal úplně nový. Pomohla mu s tím německá společnost ZF. Model IS-F dostal nové tlumiče a pružiny, jiné a pevnější stabilizátory a změnila se geometrie vpředu i vzadu. Lexus slibuje větší odezvu a také lepší schopnost pohlcování nerovností. Doufejme, že zas budeme mít možnost ověřit, jak je modifikovaný Lexus IS-F rychlý.

autoweb.cz

12.8.2011 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist