Lexus IS 250 F-Sport

14 fotografiíLexus IS

Skutečný potenciál tohohle auta odhalí jen velmi málo majitelů. Ticho a kultivovanost ale ocení všichni.

Diskuze

15 komentářů

    SkylineGT-R

    Z toho casu na okruhu by islo urcite stiahnut tak 2 sekundy. Asi by ste boli rychlejsi, keby ste nechali zapnutu stabilizaciu… 😉

    Dalibor Žák, autoweb

    Do videa jsme úmyslně použili "dramatické" kolo s přetáčivými smyky, aby to vypadalo akčně. 🙂

    Ve skutečnosti byl tenhle okruh o sekundu pomalejší než naše nejrychlejší "čisté" kolo. Stejně jsme ale museli stabilizaci vypnout, protože s ní jsme se pod 38 sekund nedostali.

    SkylineGT-R

    Tak to beriem, fakt sa na to pozera lepsie, ako na cistu stopu. Mozno by ste si mali zaobstarat DriftBox a zalozit novu disciplinu 😉

    SkylineGT-R

    Ale inak pekny test. Skoda toho rozdvojeneho charakteru auta, podvozok versus pohonne ustrojenstvo. Mozno by mohol byt paket F-sport dodavany s manualom, ktory sa myslim v USA montuje.

    Subaru4ever

    Pěkně udělanej test. Spousta věcí nahlas zkrtitizovaná a naopak spousta věcí nahlas vychválená. Tak to má být, nemastný neslaný neurčitý kecy do testů aut nepatří.

    Chápu správně, že podvozek ISka bez žádného "skoro" přirovnáváte k BMW 3er ???

    Pokud Lexus neubere na tempu zdokonalování, tak bude příští generace IS nejspíš pro D3 hodně vážný problém. Evropan sice vždy dá raději přednost sedanu od D3, ale v testech už by časem mohly Audi/MB/BMW klidně přestat automaticky vyhrávat.

    SkylineGT-R

    Mne sa napriklad zda, ze vyvazenie IS v zatackach je este neutralnejsie ako u BMW 3.

    Na nemecku troju straca mozno zladenim a dokonalostou celku.

    Petanek

    To me teda se nezda naprosto srovnatelne uz jen rozlozenim hmotnosti muze konkurovat … 3er je stale pokud se tyka naladeni no 1.. i kdyz uz ne tak s prehledem jako u minule generace. Ale IS se mi libi celkem a byt levnejsi nez 3er tak rozhodne premyslim…problem Lexusu je ale v nezajimavych motorech … krom F

    Richard

    Zdravím, napsaný test je povedený a Lexus bude určitě také povedené auto. Osobně jsem mohl vyzkoušet několik japonských výrobků, co jsme v rodině měli a i tak můj bývalý e36 318i měl pohotovou reakci na plyn, na rozdíl od japonců. Vždycky mi jejich pedál přišel tak nějak jako na "gumičce" a žádná velká akcelerace se hned nekonala.

    Chci se ale zeptat, jakou hodnotu mají vaše projížďky po "okruhu". Spíše mi to zavání kolotočářstvím a podomním prodejem, než relevantní informací o kvalitě vozu. Myslím, že čas věnovaný těmto hrátkám by bylo lepší využít na nějakou – byť stručnou – videorecenzi, jaké jsme znali z dřívějška. Když se provádějí zkoušky vozidla kvůli homologaci a povinnému prokazování např. dle EHK, jsou velice přesně stanovené postupy, metody, technika, snímače, podmínky atd. v normativech a také adekvátní vyhodnocení. Myslím si, že tyhle vaše průjezdy ve finále recenzi hrubě shazují a přijde mi to, jako když jsme si s kamarády půjčovali před lety mezi sebou favorita a zkoušeli, jak to jede. Autoweb se mi jeví, jako seriózní web se svým názorem, nerad bych musel hledat alternativu.

    lamal

    tak neviem co za japoncov si mal, ktori mali plyn na `gumicke` ale japoncov co som jazdil ja mali okamzitu odozvu na plyn vzdy…

    rarasek

    Moc pěkný auto, ale ty neduhy :). Když už tedy píšete o těch neduzích, který se vyskytují i po faceliftu, dáváte aspoň nějakou spětnou vazbu výrobci. Ono je pěkný, že se to napíše, ale ať to má taky nějaký účinek. 🙂

    Subaru4ever

    To si to jako maj přečíst klucí v Japonsku ??? 😀

    Toho, že by si všechny recenze svých aut čeští dovozci nečetli, bych se nebál 😉

    Pedro

    Dokud byvala videa jako driv, libilo se mi to chodival jsem sem rad…ted uz to tady nestoji za nic. Ze 2 skvelych auto portalu (autoweb a meziplyn) nezbyl ani jeden… :´(

    Honza

    IS250 tak trochu klame tělem. Ma skutečně krásnou karoserii a dynamicke proporce, ale ve skutečnosti se jedna o pěkné, přiměřeně výkoné, tiché a pohodlné auto, určené k rychlému a pohodlnému cestování. K tomu je naladěn motor, automat i podvozek (ten standardní na 17\“). F-Sport paket s tvrdším podvozkem a 18\“ to auto posunuje někam, kam nepatří a lidé pak od něj čekají sportovní výkony na které není stavěno.

    FerneZes

    Hello my friend.
    Our employees wrote to you yesterday maybe…
    Can I offer paid advertising on your site?

    Fernewrano

    Hello my friend.
    Our employees wrote to you yesterday maybe…
    Can I offer paid advertising on your site?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist