Lexus IS 200d
21 fotografiíbrzdná dráha
Základní motorizace s dieselem pod kapotou dává v reálném světě skutečně hodně smyslu. A díky pohonu zadních kol je s ní i zábava.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
21 fotografiíbrzdná dráha
Základní motorizace s dieselem pod kapotou dává v reálném světě skutečně hodně smyslu. A díky pohonu zadních kol je s ní i zábava.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Prima test, necakal som, ze lex tak zapracoval na riadeni … tie dlhe prevody mal vzdy kedysi davanejsie sa dala vybrat verzia s kratsim stalym prevodom sa mi zda, dnes uz nie ?
zaujimalo by ma co tym autor myslel, ze za 4tis ot nejde ? predpokladam, ze tak nizko obmedzovac nezasiahne tak tvrdenie, ze ma rad otacky ale nad 4tis uz nejde je trocha matuce
Nejvyšší výkon má motor položený v 3600 ot./min., za hranicí 4000 ot./min. už skoro vůbec netáhne. Jen blázen by diesel točil tak vysoko.
A prave preto by som sa tomu v teste necudoval – On má totiž docela rád otáčky a je škoda, že se mu nechce přes 4000 ot./min
Tak potom preco je to, skoda ked len blazon by ho tocil tak vysoko ?
/z toho vyplyva:/
Pravdepodobne, je teda skoda, ze ten kto ho riadi nie je blazon : ))
A prave preto by som sa tomu v teste necudoval – On má totiž docela rád otáčky a je škoda, že se mu nechce přes 4000 ot./min
Tak potom preco je to, skoda ked len blazon by ho tocil tak vysoko ?
/z toho vyplyva:/
Pravdepodobne, je teda skoda, ze ten kto ho riadi nie je blazon : ))
Děkuji redakci za hezký test, jsem překvapen kladným vyzněním testu, protože u japonce toto opravdu není zvykem v tomto kraji… Sám jezdím občas Lexem IS 250 a dávám mu přednost před AAllroad, protože jízda s ním je úplně jiná liga. Jak psal autor, taky hledám delší cestu domů, abych se ještě trochu svezl. A také souhlasím, že s manuální převodovkou by to bylo ještě lepší. Jes podivem, že takové auto není rovnocenným partnerem BMW jak by si zasloužilo a myslím, že každý kdo se svezl mi dá za pravdu …