Lexus IS 200d

21 fotografiíbrzdná dráha

Základní motorizace s dieselem pod kapotou dává v reálném světě skutečně hodně smyslu. A díky pohonu zadních kol je s ní i zábava.

Diskuze

5 komentářů

    lamal

    Prima test, necakal som, ze lex tak zapracoval na riadeni … tie dlhe prevody mal vzdy kedysi davanejsie sa dala vybrat verzia s kratsim stalym prevodom sa mi zda, dnes uz nie ?

    zaujimalo by ma co tym autor myslel, ze za 4tis ot nejde ? predpokladam, ze tak nizko obmedzovac nezasiahne tak tvrdenie, ze ma rad otacky ale nad 4tis uz nejde je trocha matuce

    Dalibor Žák, autoweb

    Nejvyšší výkon má motor položený v 3600 ot./min., za hranicí 4000 ot./min. už skoro vůbec netáhne. Jen blázen by diesel točil tak vysoko.

    A prave preto by som sa tomu v teste necudoval – On má totiž docela rád otáčky a je škoda, že se mu nechce přes 4000 ot./min

    Tak potom preco je to, skoda ked len blazon by ho tocil tak vysoko ?
    /z toho vyplyva:/
    Pravdepodobne, je teda skoda, ze ten kto ho riadi nie je blazon : ))

    lamal

    A prave preto by som sa tomu v teste necudoval – On má totiž docela rád otáčky a je škoda, že se mu nechce přes 4000 ot./min

    Tak potom preco je to, skoda ked len blazon by ho tocil tak vysoko ?
    /z toho vyplyva:/
    Pravdepodobne, je teda skoda, ze ten kto ho riadi nie je blazon : ))

    Trejsíč

    Děkuji redakci za hezký test, jsem překvapen kladným vyzněním testu, protože u japonce toto opravdu není zvykem v tomto kraji… Sám jezdím občas Lexem IS 250 a dávám mu přednost před AAllroad, protože jízda s ním je úplně jiná liga. Jak psal autor, taky hledám delší cestu domů, abych se ještě trochu svezl. A také souhlasím, že s manuální převodovkou by to bylo ještě lepší. Jes podivem, že takové auto není rovnocenným partnerem BMW jak by si zasloužilo a myslím, že každý kdo se svezl mi dá za pravdu …

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist