Lexus GS 350 AWD F Sport

19 fotografiíLexus GS

Benzínový šestiválec spojený s pohonem všech kol nabízí slibný potenciál. Ale není tahle koncepce v době downsizingu a přeplňování už trochu překonaná?

Diskuze

11 komentářů

    Kyle

    Já to vůbec nechápu. Proč má tohle auto takhle omezení rychlosti ? Jsem blbej nebo slepej, článek jsem přečetl 3x, vysvětlení je v AWD, ale proč ??? !!!

    sksteve

    udajne je to kvuli riziku prehrati oleje v diferencialech…

    Jarouš

    Údajně kvůli eliminování rizika přehřátí oleje v diferenciálech.

    Kyle

    A není potom takové AWD k ho.nu ? To auto je podle všeho neprodejné.

    Michal

    Sám jsi neprodejný, Lexus to bude mít proti German 3 těžké, ale své zákazníky si najde, mně by vadila malá nádrž. Ta spotřeba je na 3,5 a AWD dobrá, on by ani 2x přeplňovaný diesel se stejným výkonem nebral 6 l/100 km, asi tak..

    Jarouš

    Naštěstí pro Lexus na Zemi neexistuje pouze pomatený eurounijní trh posedlý dýzly.

    custod

    Jediná země, kde to může dělat problém, je Německo (proto tam taky tuhle verzi nenabízí). Pokud tamtudy člověk pravidelně nejezdí, je ta maximálka pro běžný život v rámci celé Evropy naprosto dostatečná. Nebo k čemu by byla vyšší? Aby si řidič na noční D1 dokázal, že ho TDI při rozjezdové dráze 5 km v oblaku sazí nepředjede? Tohle řidiči Lexusu nedělají.

    Mi se ten pristup Lexusu libi.
    potencialni zakaznik – to bude urcite prachate natvrdle kopyto, ktere se stejne ridit nikdy nenauci, takze ke vsemu dostane povinne 10 asistentu, do volantu naopak nedostane ani zdibec zpetne vazby a maximalku mu omezime na 190, coz vytahne dneska kdejaky mini cooper. Bomba.
    Jeste mu dame sedadla, ktera se nedaji poradne nastavit a navigaci, kterou aby clovek vypl, tak bud aby pul dne studoval manual anebo se malem vyboural. Hadam ze sofistikovanejsi veci jako treba predelat barvu podsviceni displeju nebo vypnout start stop bude potrebovat tydenni odstavku v autorizovanem servisu.

    🙂 nevim jak vam, ale za 1.6kk Kc mi to prijde jako bezva kup 🙂

    Problem to dela samozrejme v kazde zemi, kde je k tomu vhodna dalnice a ridky provoz, rozhulakat to na 190 bude otazka 20, maximalne triceti sekund.
    Touto rychlosti se nepohybuji jen dieselove Octavky, ale i lecktery Tranzit nebo Transporter a byt manazerem, ktery prave vyplazl 1.6 milionu za repre limuzinu a videt, jak me vyudi Tranzit, aniz by mi muj 6valec 3.5l dal sanci jet aspon stejne rychle, tak jim to auto asi s diky co nejrychleji vratim.

    190 je fakt krute malo. Neco jineho je touto rychlosti jezdit a neco jineho je vedet, ze to auto tuhle rychlost zvlada a je na neho zkonstruovano a pripraveno.

    Michal

    Budíš dojem debílka, který filozofii automobilky vůbec nechápe, pro tebe a tobě podobným auta Lexus nedělá, rychlost snížená na 190 km/h je sice otrava, ale jestli si myslíš, že majiteli jde o to, aby se honil s Octavií TDI, tak jsi smysl toho auta vůbec nepochopil. V reálném světě jde spíš o pružné zrychlení a tam Lex zpráší Octu úplně v klidu.. To víš, ne každý chce jet přes půl Evropy ve Swiftu, který má sice vynikající jízdní vlastnosti, ale při dálničních přesunech jde spíš o ticho a pohodlí.

    Mira

    190kmh je omezenych kvuli diferencialu na zadni naprave. kdo si kupuje lexus koupi si GS450h kde je maximalka normalnih 250km/h a ktery jen tak mimochodem vyprasil na okruhu i Alpinu. s tim rozdilem ze po meste jezdi za 6-8 litru.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist