Lexus GS 350 AWD F Sport
19 fotografiíLexus GS
Benzínový šestiválec spojený s pohonem všech kol nabízí slibný potenciál. Ale není tahle koncepce v době downsizingu a přeplňování už trochu překonaná?
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
19 fotografiíLexus GS
Benzínový šestiválec spojený s pohonem všech kol nabízí slibný potenciál. Ale není tahle koncepce v době downsizingu a přeplňování už trochu překonaná?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já to vůbec nechápu. Proč má tohle auto takhle omezení rychlosti ? Jsem blbej nebo slepej, článek jsem přečetl 3x, vysvětlení je v AWD, ale proč ??? !!!
udajne je to kvuli riziku prehrati oleje v diferencialech…
Údajně kvůli eliminování rizika přehřátí oleje v diferenciálech.
A není potom takové AWD k ho.nu ? To auto je podle všeho neprodejné.
Sám jsi neprodejný, Lexus to bude mít proti German 3 těžké, ale své zákazníky si najde, mně by vadila malá nádrž. Ta spotřeba je na 3,5 a AWD dobrá, on by ani 2x přeplňovaný diesel se stejným výkonem nebral 6 l/100 km, asi tak..
Naštěstí pro Lexus na Zemi neexistuje pouze pomatený eurounijní trh posedlý dýzly.
Jediná země, kde to může dělat problém, je Německo (proto tam taky tuhle verzi nenabízí). Pokud tamtudy člověk pravidelně nejezdí, je ta maximálka pro běžný život v rámci celé Evropy naprosto dostatečná. Nebo k čemu by byla vyšší? Aby si řidič na noční D1 dokázal, že ho TDI při rozjezdové dráze 5 km v oblaku sazí nepředjede? Tohle řidiči Lexusu nedělají.
Mi se ten pristup Lexusu libi.
potencialni zakaznik – to bude urcite prachate natvrdle kopyto, ktere se stejne ridit nikdy nenauci, takze ke vsemu dostane povinne 10 asistentu, do volantu naopak nedostane ani zdibec zpetne vazby a maximalku mu omezime na 190, coz vytahne dneska kdejaky mini cooper. Bomba.
Jeste mu dame sedadla, ktera se nedaji poradne nastavit a navigaci, kterou aby clovek vypl, tak bud aby pul dne studoval manual anebo se malem vyboural. Hadam ze sofistikovanejsi veci jako treba predelat barvu podsviceni displeju nebo vypnout start stop bude potrebovat tydenni odstavku v autorizovanem servisu.
🙂 nevim jak vam, ale za 1.6kk Kc mi to prijde jako bezva kup 🙂
Problem to dela samozrejme v kazde zemi, kde je k tomu vhodna dalnice a ridky provoz, rozhulakat to na 190 bude otazka 20, maximalne triceti sekund.
Touto rychlosti se nepohybuji jen dieselove Octavky, ale i lecktery Tranzit nebo Transporter a byt manazerem, ktery prave vyplazl 1.6 milionu za repre limuzinu a videt, jak me vyudi Tranzit, aniz by mi muj 6valec 3.5l dal sanci jet aspon stejne rychle, tak jim to auto asi s diky co nejrychleji vratim.
190 je fakt krute malo. Neco jineho je touto rychlosti jezdit a neco jineho je vedet, ze to auto tuhle rychlost zvlada a je na neho zkonstruovano a pripraveno.
Budíš dojem debílka, který filozofii automobilky vůbec nechápe, pro tebe a tobě podobným auta Lexus nedělá, rychlost snížená na 190 km/h je sice otrava, ale jestli si myslíš, že majiteli jde o to, aby se honil s Octavií TDI, tak jsi smysl toho auta vůbec nepochopil. V reálném světě jde spíš o pružné zrychlení a tam Lex zpráší Octu úplně v klidu.. To víš, ne každý chce jet přes půl Evropy ve Swiftu, který má sice vynikající jízdní vlastnosti, ale při dálničních přesunech jde spíš o ticho a pohodlí.
190kmh je omezenych kvuli diferencialu na zadni naprave. kdo si kupuje lexus koupi si GS450h kde je maximalka normalnih 250km/h a ktery jen tak mimochodem vyprasil na okruhu i Alpinu. s tim rozdilem ze po meste jezdi za 6-8 litru.