Lexus CT 200h

24 fotografiíLexus CT

Dostojí hybridní prémiový hatchback slibům o tiché jízdě a velmi nízkých provozních nákladech? A přesvědčí vůbec zákazníky, aby si nekupovali úsporný diesel?

Diskuze

14 komentářů

    ferdak

    S holym dieslem o 200 tis. min nebo benzinem o 300 tis. min by to mohlo byt zajimave auto.
    Jinak s clankem se neda jinak nez souhlasit.

    Atlis

    Cely clanok som si pozorne precital a nasuva sa par zaverov ci otazok:

    1. odkedy je golf premiovym autom? jeho konkurentmi su astra, focus, megane a z hybridov auris hsd.
    2. sam lexus tvrdi, ze ct200h sa nijak extra v europe predavat nebude, takze nevidim dovod, preco by mal nejak uberat o zakaznikov bmw ci audi (a vobec vw)
    3. to ze hybridy funguju tak ako maju iba v meste hadam vedia vsetci – nikto od nich necaka 33s cas na okruhu… a vobec, kolkych z pol miliona zakaznikov golfu v europe to zaujimalo?
    4. neviem ake su ceny za take audi a3 v cr, ale v porovnaniu s tym, co je napriklad tu v pl, nestoji audi a3 o nic menej ako ct200h. (bavime sa o cennikovych cenach dufam, pretoze individualne zlavy, auta starych rocnikov a pod asi tazko mozme brat ako relevantne porovnanie, vsak?)
    5. ktora znacka nerobi svoje auta tak aby nevyhoveli europskemu normovanemu cyklu? chcete snad tvrdit, ze 1.4TSI jazdi za tabulkove spotreby? ak ano, tak vam rad pripomeniem vas vlastny clanok a hlavne jeho dva posledne odstavce: http://www.autoweb.cz/hybridy-dvakrat-mer-ale-never-tomu/

    clanok je tendencny (otrepane frazy o niklovych baniach a pod), vylozene subjektivny s cielom vypichnut iba nevyhody koncepcie pohonu. o samotnom aute sme sa toho vela nedozvedeli. skoda.

    trhač

    Hmm, ale já se o tom autě všechno podstatné dozvěděl: je to překapotovanej Prius, je to drahý jako kráva a v provozu to nefunguje. A to mi stačí.

    Martin Plaštiak, autoweb.cz

    Článek jsem nepsal, takže mi nepřísluší odpovídat na většinu vašich bodů (ale například Golf může být v očích zákazníků pro Lexus soupeřem), ale v bodu číslo 2 jste zcela vedle. Lexus tvrdí pravý opak. CT je prvním modelem značky, vyvinutým především pro Evropu. Starý kontinent má být s 25 000 prodanými auty za rok jedním z největších trhů CT200h. Lexus na prezentaci (jíž jsem byl účasten) otevřeně přiznal, že v USA sice chce prodávat podobný počet aut, ale doopravdy nevěří v úspěch – musel by totiž zněkolikanásobit prodeje v segmentu C, aby oněch pětadvaceti tisíc dosáhl. Takže tentokrát jde o Evropu.

    R1S0

    tento clanok je snad 1000 percentnou definiciou schizofrenie.
    viac k tomu netreba dodat.

    trhač

    nepíše se náhodou schizofrenie s měkkým i po ch, doktore Bleuere?

    Tomis

    Málo kdy reaguji na články, ale zde si reakci nemohu odpustit, protože tolik negativních informací o jednom produktu na jediném místě to se jen tak nevidí. Očekával jsem test vozidla a po přečtění tohoto článku by každý kdo jen zauvažuje o pořízení tohoto auta měl navštívit svého psychiatra. Tohle je dle výsledku \“testu\“ pravděpodobně nejhorší vozidlo, které se na silnicích objevilo v posledních 10-ti a snad i více letech. Je nesmírně zajímavé porovnat tento tzv. test s testy v jiných médiích. Ale zřejmě jsou ostatní buď břídilové (neumí testovat), nebo nás snad dokonce záměrně uvádějí v omyl. S ohledem na vysokou kvalitu tohoto testu a také s přihlédnutím k notné dávce \“objektivních\“ postřehů autora článku asi nemá valného smyslu dále reagovat. Takže jenom popřeji mnoho dalších vysoce profesionálních a objektivních testů…

    R1S0

    ano,v nadpise mam preklep,no a co?

    hamire

    Nemohu jinak, než souhlasit s Tomisem. Článek je postaven velmi negativně, až nenávistně. To není objektivní test, ale snůška nesmyslných srovnání a tvrzení. Jak se může někdo vyjadřovat k autu, které jen chvíli řídil a navíc je (nebo to alespoň s článku \“trčí jak tráva z bot\“), že autor je \“dýzlák\“ a \“fauvista\“. Já sice nemám Lexus 200h, ale mám Prius 1,8 se stejnou technologií a mám jen ty příjemné zážitky z jízdy. Samozřejmě, že kdo bude chtít \“sporťák\“, tak si nebude kupovat hybrid. Auto jede v pohodě 90 popř. 130 na dálnici. Když člověk dodržuje rychlostní limity, což já dodržuji, tak vozidlo je zcela srovnatelné s ostatními účastníky silničního provozu. Dojíždím denně 12 kilometrů do zaměstnání a po roce mám průměrnou spotřebu 4,7 l na 100 km. Průměr \“pokazilo\“ zimní období, kde byla potřeba vyšší, cca 5,5 l, ale to proto, že polovinu cesty jedu se studeným motorem, pak auto celý den stojí a potom zase se studeným motorem vyjíždím domů. Teď se již dostávám na předepsanou spotřebu 4,1 l na 100 km (mám to se 17 koly) a v létě jsem jezdil běžně pod 4 litry na 100. Přitom jezdím maximální povolenou rychlostí. O výbavě vozidla nemluvím, např. LED hlavní světlomety, které mají dnes až vozidla řádově podstatně dražší. Takže bych autora článku žádal o objektivitu. Já jsem s vozidlem nadmíru spokojen a neměnil bych ho. Když na silnici potkávám \“divočáky\“, kteří nectí předpisy, překračují rychlosti, předjíždí na plné čáře, tak je stejně za chvíli dojedu na nějaké světelné křižovatce, ale mají \“dobrý pocit\“ je předjeli ten \“hnusný hybrid\“, tak ať jim to jezdí. Podotýkám, že nejsem žádný ekolog, vozidlo jsem si kupoval, protože se mi líbí a jsem zastáncem moderních technologií. Mé předchozí auto mělo výkon 150 koní, maximálku mělo přes 200 km a stejně jsem s ním jezdil jen \“těch\“ 90 nebo 130, tedy jsem využíval jeho výkon tak na 60%, ale za dvojnásobnou spotřebu benzínu. Tolik krátké zamyšlení člověka, který s hybridem jezdí denně více jak rok.

    Ihma

    Vážený pane pisálku. Mít Vás jako zaměstnance, tak Vás za Váš \“výkon\“ na hodinu vyhodím. To co jste předvedl se v žádném případě nedá nazvat objektivním hodnocením, či dokonce testem. Mám s hybridními vozy najeto opravdu spousty kilometrů. Dle mého názoru je model CT200h velmi povedeným vozem. Nemluvě o mnoha dalších inovacích, které do C-premium segmentu přináší vůbec poprvé. Adaptivní tempomat, přednárazový systém, kolení airbagy, Led světla (nikoliv pouze jako denní svícení) atd. A s tou cenou… Zkuste se do ceníku BMW i Audi podívat podrobněji. Zjistíte, že cenový rozdíl mezi CT200h a BMW 118d, nebo A3 2.0TDi s automaty a s mnoha příplatky, které CT200h nabízí ve standardní výbavě, je okolo 80 – 100 tis. Kč ve prospěch CT200h. Na tyto \“detaily\“ porovnání ale bohužel zjevně Váš omezený názor a rozhled nestačil.

    Tom

    Milý pseudotestovací novináři, kup si Octavii 1,9 TDi a pruď dál všechny ostatní řidiče v celé republice. Víc k tomuto článku nemám co dodat.

    M. eM.

    No… po prečítaní mi prišla ako prvá reakcia na članok, že autor p. Žák je idiot ! …ja testovaný Lexus mám a čo p. Žák opisuje je vo veľa bodoch vyvratiteľné a je vidieť, že mal namiesto podrážky tehlu a porovnávať Lexus s VW Golf ?…k ničomu sa tu vyjdrovať nejdem, lebo by to bolo na dlho, ale pokiaľ niekto chce relevantné informácie o vozidle Lexus CT200h nech ma kontaktuje na emailovej adrese:

    emailnaodpady@gmail.com

    Sám som mal skrz takéto články obavy z kúpi a po testovacej jazde som už viacej neváhal ! …mám najazdených 26000 km a s autom som nadmieru spokojný !

    Petr

    Mám Lexuse ale RX 400h , najeto 275000 km a taky mám Lexus is 220 d najeto 124000 km a už nikdy diesel nekoupim.

    Zdeněk Matěj

    Autor článku je kretén. Nic jiného. Toto auto mám a ještě se mi nepodařilo mít spotřebu vyšší než 6l/100km. Takže na druhu stranu chápu, proč jich potkávám tak málo. Pane „redaktore“, běžte dělat jinou práci a nelžete…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist