Legendy minulosti: Zastava 101 (1971)
10 fotografiíCaterham
Nejznámnější model srbské Zastavy patří mezi nejdéle vyráběná auta v evropské historii. Svého času se vyvážel ve velkém a vzniklo jich přes 1,5 milionu kusů.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
10 fotografiíCaterham
Nejznámnější model srbské Zastavy patří mezi nejdéle vyráběná auta v evropské historii. Svého času se vyvážel ve velkém a vzniklo jich přes 1,5 milionu kusů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já Zastavou jezdím vcelku často, vyrůstal jsem mezi Zastavami a sám ji i momentálně \“sedlám\“. A to je mi 20 a mému Stojadinu letos už celých 38.
A samozřejmě nedám na Zastavu dopustit a hrdě šířím povědomí o ní do blízkého i širšího okolí svých přátel a známých.
Když si odmyslím fakt, že smrdí jak bolavá noha a má jen samé negativa, je to prostě veterán 😀 Také v dobrém vzpomínám na polského fiata alá žigul či fiat 125. Ovšem ty už jsou trosku modernější. Nezbývá než ti popřát, ať nadále slouží 🙂
Nevím, kde jsi načerpal informaci, že: ,,…polského fiata alá žigul či fiat 125. Ovšem ty už jsou trosku modernější.\“ Rozhodně bys si měl ověřit z nějakého důvěryhodného zdroje, že to tak není.
Tak tak – Zastava má svůj vzor v sedmdesátých letech, Žigul v šedesátých a Fiat 125p v padesátých.
Z Fiatu 125 měl ten polský jen karoserii (a ještě u ní Poláci zprznili přední masku), podvozek byl z Fiatu 1300/1500 (u motoru si tím nejsem jist, ale myslím, že byl taky z 1300/1500).