Diskuze

12 komentářů

    Kuban

    poupravím ideologii :

    Motor by měl vydržet – pokud se v něm předešlý majitel nevrtal, \“neměnil oleje, opotřebované díly, neošetřil elektroinstalaci, neměnil uložení, rozvody i filtry atpd…. Na motor se prostě nešahááá…. jen tak vydrží. A hlavně, pouze originální díly, i filtry, běda zda pořídíš modernější součástky a pouze v autorizovaném servise!!!

    chraň tě péro, kdo bude po Daliborovi kupovat M3ku…

    Kuban

    PS: Pane Žák, auto co už se dlouhá léta nevyrábí, jsou to málem veteráni, si člověk jako spotřební zboží kupovat nebude…. Vaši ideologii si nechte pro VW group…

    Na vozidla, kde půlka dílů nejde sehnat a musejí se hledat adekvátní náhrady, jsou ty motory z větší části co kus to originál…

    Dalibor Žák, autoweb

    Proboha, snad každý rozumný jedinec pochopil, že tady nezmiňuji servisní záležitosti jako filtry nebo rozvody, ale tuning, hlavně ten neodborný a domácí (vrazíme tam turbo z liazky, aby to pořádně foukalo). Mimochodem, se sháněním dílů na M3 problém nemám, sklady BMW jsou plné originálních součástek. Možná proto, že jich není taková spotřeba. 🙂

    Petr S.

    Originál se mi líbí, ale upravený Supry (alá FF, nemyslím motorově) už ne:

    http://www.sportovnivozy.cz/34444-toyota-supra-mkiv-jza80-30-twin-turbo-op

    Let

    Čím dál víc, s každým dalším článkem mi příjde že autoři tu mají snad patent na vkus… :-!
    Každý vnímá svoje auto jinak, každý má jiné názory, taky neschvaluju tuzing, max. minimální, decentní a vkusné úpravy (kola, podvozek, v některých případech výkon).
    A nevím proč se stále opíráte do Rychle a zběsile, já osobně miluju auta, nesnáším tuzing a miluju ten film 😉 berete to blbě, není to film o autech je to Thriller / Akční / Krimi z prostředí komunity kolem nelegálních závodů, včemž byl přelomový a nejlepší. A abyh byl upřímný v prvním díle taky ty úpravy až tak hrozný nejsou.
    Tak už přestaňte naprosto všechno kritizovat a přijďte už konečně s něčím přínosným a hodnym zamyšlení.

    Pavel R.

    vaše názory na tuning, které poslední dobou zmiňujete čím dál tím častěji, mi ve vašich textech prostě vadí, nemohu si pomoci.
    Ne, ani já nemám rád nevkusné úpravy typu mega spoiler na Oktavii tdi, ale předpokládám, že články o Supře nepíšete právě pro takové lidi. Pochybuji, že vůbec Autoweb čtou.

    Seriově vyráběná auta prostě jsou svazovaná limity všeho druhu, to je fakt, a většina lidí z mého okolí, kteří k tuningové úpravě došli, k tomu měla rozumný důvod.

    Design, zvuk, výkon, jízdní vlastnosti. To vše jsou otázky vkusu a zaměření řidiče, a rozhodně bych je nezatracoval. Smiřte se s tím, jinak pro mě nejste \\\“autař\\\“.

    Zajímalo by mě, s jakou seriovkou sám jezdíte, že ji máte z výroby tak dokonale vyladěnou… A nebo prostě střídáte auta podle toho, co máte k testu a pak, pochopitelně, nemáte k žádnému vztah. Není to škoda?

    Dalibor Žák, autoweb

    Jezdím se sériovým BMW M3 E46 (protože už mě nebavilo hladat dalších pět koní v čtyřválcovém dvoulitru) a také občas s manželčinou fábií s automatem, která je mimochodem také velmi vkusně vytuněná – má bílou střechu a bílé pruhy á la Mini Cooper. Nojo, ale jiná fábie s automatem tehdy nebyla. 🙂

    punmpičkář

    Děkuji moc za článek, o Supře jsem nevěděl vůbec nic, teďka je to o hodně lepší.

    Řada Ledendy minulosti je prostě skvělá.

    olso

    Kto vie z akeho je to filmu? Ale bral by som z tejto fvojice to \“pomale\“ ferrari

    Trautnberk

    Celkem dobrý článek, každopádně pro případným zájemcům pro více informací nebo potencionálním kupcům ale nezbývá, než se obrátit na lidi, co ty auta viděli i jinak, než na obrázku. Ať už na různých fórech jdm, toyotaklub atd., ale i na těch zatracovaných tuzingářských se takoví lidé dají najít. Platí to hlavně u supry 3. generace a v podstatě konstrukční vady motorů 7M-GTE, která má za následek, že snad není motor, kterému by nezaklepala klika okolo 200 tkm. Jinak se ale snaha cení, snad jenom hrubé nedostatky ohledně motorů v článku o Celice (motory 3S-GE namísto 5S-FE který je jen u dovozů ze států, mimochodem pochybuji, že tu někdo ví, že se ten 3S dával i do CarinyE GTi), inu člověk nemůže chtít po novinářích zázraky, ani na automobilovém webu…

    Pane žáku, dlouho jsem mlčel, ale už mi to nedá. vaše přeafektovanost likviduje vaše jinak poměrně zajímavé články. Občas vás v práci čtu, sice se tu člověk o japonských vozech nedočte nic hodnotného, ale na to jsou japonská a americká JDM fora. Vozy typu supra, skyliny, stará sti, 300zx a podobně si ve valné části nekupují šmoulové, které je jen touží polepit a dát na ni turbo z liazky. Osobně uvažuji o supře MK IV nebo GT-R32 nebo 33 a konverzi na LHD. Jsou to skvělá auta postavená s obrovskou výkonovou rezervou. Tady se nejedná o tuning ale v případě skylinu a RB26DETT motoru jsou kvůli japonským normám silně motory poddimenzovány a vy nemusíte tunit, jen pustit stavidla. Různé kity od nisma, testování podvozků, jiná turba, brzdy, jsou stovky testů a opravdu fungují a o špatné úpravy se nekoná podle zkušeností uživatelů a tuningových firem, kteří si ověřují tyto komponenty. Samozřejmě u nás je ten problém že pro fabie se nic netestuje ani nevyvji, proto tu nikdo nemá ponětí co to je koupit si fungující komponent zlepšující jízdní vlastnosti. u supry se nedá předpokládat že si je koupí franta z horní dolní aby na to dal mega křídlo. a co se týká supry z rychle a zběsile…když opomineme vizáž což je subjektivní záležitost…mě by teda vůbec nevadila ani s tím japonským bodykitem od bomexe. Brzdy od stillenu? turba of Performance Factory? HKS sání? mohl bych pokračovat dále, ale pochybuju, že tohle znáte či chcete.

    ještě bych doplnil, že MK IV pár mušek má. Zájemcům opět doporučím JDM fora, jde především o elektroniku.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist