Legendy minulosti: Toyota AE86
Toyota
Zanedlouho se na ženevském autosalonu dočkáme Toyoty FT-86, která je duchovním nástupcem legendární Corolly AE86. Víte ale, co bylo AE86 za auto?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Toyota
Zanedlouho se na ženevském autosalonu dočkáme Toyoty FT-86, která je duchovním nástupcem legendární Corolly AE86. Víte ale, co bylo AE86 za auto?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Děkuji za pěkný článek a těším se na další podobné.
Zrovna jsem si chtěl o tomhle autě najít více informací. Teď už nemusim:)
Je tam pár chyb co se týče dostupnosti modelů na jednotlivejch trzích (verze s 4AC byla k dostání i v Evropě) a výbavy (samosvor byl v autě sériově, automat byl jen pro 4AC), ale jinak dobrý.
Jinak pokud vás to zajímá tak doporučuju web 86ers.org (je to česky).
Toyota AE86 měla vzadu tuhou nápravu. Ta sice byla vedena čtyřmi rameny, nicméně stále se jednalo o úplně obyčejnou tuhou nápravu, tedy závislé zavěšení kol. Pod pojmem „čtyřprvkové zavěšení“ si člověk běžně představí čtyřprvkový multilink, což je něco poněkud jiného 🙂