Legendy minulosti: Subaru Impreza (1992)
58 fotografiíSubaru
Vyvinutá od začátku jako mistrovský stroj, vystavěla Impreza v rozmezí dvou generací Subaru pověst, na jakou se jiné automobilky nezmohly po celém století.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
58 fotografiíSubaru
Vyvinutá od začátku jako mistrovský stroj, vystavěla Impreza v rozmezí dvou generací Subaru pověst, na jakou se jiné automobilky nezmohly po celém století.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Moc pěknej článek, udělal mi radost. A oceňuju, že autor jako jeden z mála ví, co dělá DCCD a nešířil obvyklej nesmysl o \“posílání\“ momentu mezi nápravama…
Udělal jste mi pane Plaštiaku před víkendem velikou radost. Srdcovka 🙂
Že on Vás motivoval nejmenovaný kolega, jednu RA \“555\“ vlastnící? 😉
To bych si nechal líbit 😉
http://apps.facebook.com/hyundaidriver
Vím to, protože jsem se vloni v zimě za volantem strašně divil, proč je na panelu DCCD ovladač \“+\“ a \“-\“ místo třeba F a R, nebo tak nějak… do té doby jsem rovněž žil v omylu.
Vlastně ne, nemotivoval. Pouze článek odmítl napsat sám, byl by prý \“zaujatý\“. Jako by to u legendy minulosti nebylo ku prospěchu věci… V jeho autě jsem zatím strávil asi čtvrt hodiny, navíc na zadním sedadle utlačován sadou zimních pneumatik. Motivovala mě proto jen fascinace autem – jako vždy.