Legendy minulosti: Škoda Popular
Škoda
Vyrobeno jich bylo od roku 1933 sice jen asi dvacet tisíc, přesto se díky modelu Popular dostala škodovka do čela dění.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Škoda
Vyrobeno jich bylo od roku 1933 sice jen asi dvacet tisíc, přesto se díky modelu Popular dostala škodovka do čela dění.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
\“Motor jste nalezli vpředu uložený podélně a převodovka byla spolu s rozvodovkou a kardanem vzadu. Této koncepce se Škoda držela až do konce 50. let, kdy započaly práce na vývoji Škody 1000 MB s motorem vzadu a samonosnou karoserií.\“
Tady bych si dovolil upřesnění – převodovku vzadu, tedy transaxle, měl pouze Popular. Následující typy, od Tudoru až po první Octavii měly převodovku za motorem vepředu.
Proboha!Náhon na jedno kolo?Levé nebo pravé?
Malá a levná auta diferenciál neměla,kdysi jsem vlstnil Aero 500 také bez.Ale poháněna byla obě kola natvrdo.
Honza
Nemáš pravdu, motor vpředu a převodovku vzadu měl jen Popular do typu 1101, všechny jiné škodovky měly převodovku u motoru.