legendy-minulosti-skoda-popular.jpg

Legendy minulosti: Škoda Popular

Škoda

Vyrobeno jich bylo od roku 1933 sice jen asi dvacet tisíc, přesto se díky modelu Popular dostala škodovka do čela dění.

Diskuze

3 komentáře

    vanthomas

    \“Motor jste nalezli vpředu uložený podélně a převodovka byla spolu s rozvodovkou a kardanem vzadu. Této koncepce se Škoda držela až do konce 50. let, kdy započaly práce na vývoji Škody 1000 MB s motorem vzadu a samonosnou karoserií.\“

    Tady bych si dovolil upřesnění – převodovku vzadu, tedy transaxle, měl pouze Popular. Následující typy, od Tudoru až po první Octavii měly převodovku za motorem vepředu.

    Honza

    Proboha!Náhon na jedno kolo?Levé nebo pravé?
    Malá a levná auta diferenciál neměla,kdysi jsem vlstnil Aero 500 také bez.Ale poháněna byla obě kola natvrdo.
    Honza

    Pavel

    Nemáš pravdu, motor vpředu a převodovku vzadu měl jen Popular do typu 1101, všechny jiné škodovky měly převodovku u motoru.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist