Legendy minulosti: Renault Clio
30 fotografiíRenault Clio
Zabývat se konzumním hatchbackem od Renaultu asi moc smyslu nemá, ale ostrá (a žádoucí) verze RenaultSport už za povšimnutí rozhodně stojí.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
30 fotografiíRenault Clio
Zabývat se konzumním hatchbackem od Renaultu asi moc smyslu nemá, ale ostrá (a žádoucí) verze RenaultSport už za povšimnutí rozhodně stojí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravím redakci, jsem dlouholetým majitelem první generace Clia a fandou značky. Před koupí jsem si o něm hodně zjišťoval. Zajímalo by mě, kde milá redakce vzala ten blud, že Clio I mělo diesel 1,7 litru? Není mi známo, že by Renault něco takového vůbec vyráběl, rozhodně ne v Evropě. Pravda je taková: Clio I skutečně mělo motor 1,7l ale benzínový!! Ten nejspíš pocházel ještě z vozů R9/11, nebo tehdy ještě vyráběné R21. První Renaultův maloobjemový, moderní diesel byla 1,5 dCi představená kolem r. 2001. Prosím o opravu. Děkuji. Pláša35
z těch aut mi uniká williams, a 2. generace clia R.S.. 5 turbo GT, cliem 1,8 16V, posledním cliem R.S. a cliem V6 s neskutečným zvukem jsem se svezl.
2. generace přinesla i odlehčenou verzi Cup, ale ta se asi prodávala jen v Británii, z nuly na sto jela pod 7sekund
Taky jsem se svezl několikrát Cliem 1,8 RSi – mazéééc!! Super auto. Sám řídím 1,4L. Svižné, dobré, ale RSi je jiná liga. S kámošem jsme měli tři Clia: 1,2, 1,4 a 1,8L. Zajímavé na tom bylo, že každé Clio bylo dva roky od sebe: rv. 91(Auto roku), 93 a 95. Díky Cliu jsem fandou značky. Cliu věčná sláva!!
Správný název článku by měl znít: Legendy minulosti i přítomnosti. Clio zůstane legendou navždy.