Legendy minulosti: Renault Clio

30 fotografiíRenault Clio

Zabývat se konzumním hatchbackem od Renaultu asi moc smyslu nemá, ale ostrá (a žádoucí) verze RenaultSport už za povšimnutí rozhodně stojí.

Diskuze

5 komentářů

    pláša35

    Zdravím redakci, jsem dlouholetým majitelem první generace Clia a fandou značky. Před koupí jsem si o něm hodně zjišťoval. Zajímalo by mě, kde milá redakce vzala ten blud, že Clio I mělo diesel 1,7 litru? Není mi známo, že by Renault něco takového vůbec vyráběl, rozhodně ne v Evropě. Pravda je taková: Clio I skutečně mělo motor 1,7l ale benzínový!! Ten nejspíš pocházel ještě z vozů R9/11, nebo tehdy ještě vyráběné R21. První Renaultův maloobjemový, moderní diesel byla 1,5 dCi představená kolem r. 2001. Prosím o opravu. Děkuji. Pláša35

    k.ik

    z těch aut mi uniká williams, a 2. generace clia R.S.. 5 turbo GT, cliem 1,8 16V, posledním cliem R.S. a cliem V6 s neskutečným zvukem jsem se svezl.

    k.ik

    2. generace přinesla i odlehčenou verzi Cup, ale ta se asi prodávala jen v Británii, z nuly na sto jela pod 7sekund

    pláša35

    Taky jsem se svezl několikrát Cliem 1,8 RSi – mazéééc!! Super auto. Sám řídím 1,4L. Svižné, dobré, ale RSi je jiná liga. S kámošem jsme měli tři Clia: 1,2, 1,4 a 1,8L. Zajímavé na tom bylo, že každé Clio bylo dva roky od sebe: rv. 91(Auto roku), 93 a 95. Díky Cliu jsem fandou značky. Cliu věčná sláva!!

    pláša35

    Správný název článku by měl znít: Legendy minulosti i přítomnosti. Clio zůstane legendou navždy.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist