Legendy minulosti: Mitsubishi Lancer Evo
Automobilka odešla ze seriálu WRC a zřekla se konceptu vozu, který fanoušci milovali. Z Evolutionu se tak stala legenda už během jeho produkčního života.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Automobilka odešla ze seriálu WRC a zřekla se konceptu vozu, který fanoušci milovali. Z Evolutionu se tak stala legenda už během jeho produkčního života.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dočkal jsem se! Děkuji!
Podle mě je nejlepším Evem v historii paradoxně Carisma Evo VI Black Diamond.
Evo VII a VIII malo iba 265k a nie 280k ako sa pise v clanku a ako Pan vyssie spomenul je tam viac nepresnosti.
Sakra, to se vážně nikdo nezmůže na hlášku \“ Impreza je stejně lepší !!!\“
Hrozně mi to tady chybělo.
Nene, generace VII měla 280 koní, generace VIII měla již \“jen\“ 265 koní.
Myslím že Evo X mělo, bezestupňovou převodovku s variátorem a ne dvojspojku…
Tak to myslíš velice špatně…
Odchylky ve výkonu nejsou podstatné, jen bych však opravil, že AYC není označení pro aktivní pohon všech kol, ale jen pro zadní aktivní diff, který umí posílat výkon na vnější kolo. A sériovej 4G63 jde naladit BEZPEČNĚ na 370k a 550nm jen s výfukem a palivovým čerpadlem pro zajímavost. Sehnat dneska dobrou, nezávoděnou devítku je nadlickej úkol, já ji vybíral rok…