Legendy minulosti: Lotus Omega
Navenek vypadá jako vytuněný Opel Omega, ale ve skutečnosti patří mezi zakladatele rodu supersedanů, před kterým se klepalo strachy i BMW M5.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Navenek vypadá jako vytuněný Opel Omega, ale ve skutečnosti patří mezi zakladatele rodu supersedanů, před kterým se klepalo strachy i BMW M5.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Opel dostal zadanie asi koncom 80. rokov, nie 90…
Koncem 90. let ještě Opel patřil pod koncern General Motors…
to vypadá, že to psal Žák…, ehm podíváme se kdo to psal (neřeším teď další blbosti v článku)…. a psal to Žák!!!!
No co jiného čekat…
Jo, psal to ten debil Žák. On sice ví, že rok 1989, kdy se představil Lotus Omega, je vlastně v letech osmdesátých, ale prostě usoudil, že bude dobré se ucvaknout a napsat tam číslovku 9. Každopádně by nám to radost z Lotusu Omega nemělo kazit.
Tak určitěě.. nejdůležitější údaj je zrovna u tohohle auta totiž desetiletí, kdy vzniklo zadání.. je to přece jen omega ne? díky za připomenutí legendy, za mně palec nahoru..
Koncem 90. let ještě Opel patřil pod koncern General Motors…
to vypadá, že to psal Žák…, ehm podíváme se kdo to psal (neřeším teď další blbosti v článku)…. a psal to Žák!!!!
No co jiného čekat…
Nevím… no…
Asi sem naivní, ale tak nějak, když se někdo něčím živí (předpokládám tedy u Vás, že se živíte psaním o autech), tak si myslím, že by to měl pokud možno dělat pořádně. Splete se každý, nikdo není neomylný, ale jaksi nemůže to být moc často a ještě tak blbě… Nějak mi v poslední době přijde, že každý na všechno kašle a zodpovědnost nulová.
A za další… Jo auto je to výborné, o tom žádná, ale to není jaksi zásluha Vaše, ale toho auta, potažmo výrobce…
A v neposlední řadě… Takových aut je víc, takže nějaká ta iniciativa na vyštrachání dalších perliček by se šikla…
A to že zrovna Vám podle mě to psaní nejde, je to prostě jen moje konstatování faktu a já s tím nic neudělám. Hold když si přečtu od někoho dobrý článek (slovy dva z deseti), tak ho prostě chválit konstantně nebudu…
Takže je to spíše na Vás, jestli je tam nějaký prostor na zlepšení a nebo Vám tento způsob vyhovuje… nemám pocit, že bych byl jediný, kdo si to občas myslí a tady jste to vy, kdo jde tak trochu s kůží na trh…
Takže… Maseati je vlastně Dacia – příště opustíme a budeme psát s hlavou a patou a nikdo nám nebude nadávat do debilů… já tak nějak nemám potřebu číct tak často kakance…, raději si přečtu něco co za to stojí. A vůbec mi nebdue vadit, když to bude od ŽÁKA.
Proc \“patril jeste pod GM\“? Copak se GM Opelu zbavil?
Kdyby někdo měl zájem. Být sběratelem, určitě ho koupím
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=210504446
Asi mi něco uniklo…Opel pochopitelně patří GM i nadále, asi jste zamrzl v krizi, kdy se ho amíci snažili střelit Magně….
Že by se jen chtěl maskovat když vzadu má \“standartní\“ nápisy Opelu Omega 3000?