Legendy minulosti: Ferrari Testarossa
20 fotografiíFerrari Testarossa
Supersport z poloviny osmdesátých let je trochu opomínaným autem. Přitom jde o spolehlivé a uživatelsky přívětivé auto a nesmrtelnou klasiku z plakátů!
Korejci představují sportovní SUV v době, kdy Škodovka svoje potichu ukončila
Vloni se ojetinám dařilo. Nejvíce se prodávaly Škodovky a kombíky
Nejlevnější nové auto v Česku citelně zdražilo, už není jediné a stojí skoro jako Fabia
Francouzský soupeř Kodiaqu má po modernizaci, za větší luxus si nechá zaplatit
IONIQ – korejská značka otevírá novou kapitolu elektromobility
Grand Prix České republiky 2021 bohužel nebude, situace je složitá
20 fotografiíFerrari Testarossa
Supersport z poloviny osmdesátých let je trochu opomínaným autem. Přitom jde o spolehlivé a uživatelsky přívětivé auto a nesmrtelnou klasiku z plakátů!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak nevím, ale Testarossa zase tak pohodlné a uživatelsky příjemné auto nebyla a není. Pan Holubovský o ní říkal, že ženská s ní prostě nezaparkuje. Mluvil jsem i s jedním majitelem a ten trvrdil, že i se standardním výfukem je delší jak hodinová jízda po dálnici docela únavná pro vysokou hladinu hluku. Jinak proti tomu autu nic nemám, moc se mi líbí a jako kluk jsem jí měl na plakátu taky, ale líčit ho jako pohodlné gétéčko?
… mali sme plagat nad postelou a zavideli sme Donovi Johnsonovi, ako sa v seriali Miami Vice prehana na jednom bielom kusku po uliciach Miami… 🙂
když se roztoci starter a za vámi to dospelacky hukne, to se kazdymu zjezi všechny chlupy nadsenim. A když otevřete motorovej prostor nedosahnete na jeho konec, takovej je to kusanec auta 🙂
Jeste bych dodal ze pouzity motor neni opravdovy boxer, v podstate je to klasicky V motor s rozevrenim 180 stupnu. Jeho puvod saha k jednotce pouzivane v F1, treba v F312. Nahrada mela opet puvod v F1, v novejsimu motoru s uhlem 65 stupnu-