Legendy minulosti: Dodge Viper
13 fotografiíDodge Viper
I když se říká, že prapůvodní Viper vznikal tajně ze zbytků v koutě garáže, ve skutečnosti to bylo vedení koncernu Chrysler, které takový stroj chtělo.
Test Dacie Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG, levné stylovky za 300 tisíc
Italové odhalují první fotky nového luxusního SUV, rozpočet na Kodiaq vám stačit nebude
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
13 fotografiíDodge Viper
I když se říká, že prapůvodní Viper vznikal tajně ze zbytků v koutě garáže, ve skutečnosti to bylo vedení koncernu Chrysler, které takový stroj chtělo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nějak mi přijde, že se vytratila jeho neomalenost a hrubiánství, kterým vždycky působil. To mě mrzí. Italové mu samozřejmě přidali styl a design hodný nejednoho pohledu kolemjdoucího, ale už to prostě není tak jak kdysi, když se lidi zvědavě otáčeli za čímsi až arogantně vyhlížejícím.
Viper se mi vždy líbil, ale pro jiné maličkosti než italský design.
btw nepřipomínají vám přední světlomety ty z Agery?
Neomalenost k Viperu vždy patřila, ale v dnešní době by to už asi nefungovalo. I když třeba by vzbudila zájem ta oheň plivající bestie s brzdama jak z bicyklu a nakonec se prodávala, kdo ví.
Dneska mi přijde že se vytrácí duše ze všech aut… Auta jezdí dokonaleji a taky nudněji. Z aut co jsem měl mě nejvíc bavila Honda Civic z roku 94. Bez ABS, posilovače. To auto nádherně komunikovalo, díky krátkému rozvoru bylo takový \“neposedný\“ a hravý.