Legendy minulosti: Dodge Viper
13 fotografiíDodge Viper
I když se říká, že prapůvodní Viper vznikal tajně ze zbytků v koutě garáže, ve skutečnosti to bylo vedení koncernu Chrysler, které takový stroj chtělo.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
13 fotografiíDodge Viper
I když se říká, že prapůvodní Viper vznikal tajně ze zbytků v koutě garáže, ve skutečnosti to bylo vedení koncernu Chrysler, které takový stroj chtělo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nějak mi přijde, že se vytratila jeho neomalenost a hrubiánství, kterým vždycky působil. To mě mrzí. Italové mu samozřejmě přidali styl a design hodný nejednoho pohledu kolemjdoucího, ale už to prostě není tak jak kdysi, když se lidi zvědavě otáčeli za čímsi až arogantně vyhlížejícím.
Viper se mi vždy líbil, ale pro jiné maličkosti než italský design.
btw nepřipomínají vám přední světlomety ty z Agery?
Neomalenost k Viperu vždy patřila, ale v dnešní době by to už asi nefungovalo. I když třeba by vzbudila zájem ta oheň plivající bestie s brzdama jak z bicyklu a nakonec se prodávala, kdo ví.
Dneska mi přijde že se vytrácí duše ze všech aut… Auta jezdí dokonaleji a taky nudněji. Z aut co jsem měl mě nejvíc bavila Honda Civic z roku 94. Bez ABS, posilovače. To auto nádherně komunikovalo, díky krátkému rozvoru bylo takový \“neposedný\“ a hravý.