legendy-minulosti-citroen-ds.jpg

Legendy minulosti: Citroen DS

DS

Komisař Juve, Fantomas a celá řada dalších francouzských filmových hvězd se v 60. letech neobešla bez futuristického a technologiemi nabitého Citroenu DS.

Diskuze

8 komentářů

    stunty

    \“se do něj montovali pouze čtyřválce\“

    Naučte se shodu přísudku s podmětem, sakra. Není to tak těžký.

    trhač

    Děláš jak kdyby se zboural celej svět. Každej dělá překlepy.
    Pěknej článek, spoustu věcí jsem nevěděl. Třeba že to bylo první auto s kotoučovejma brzdama.

    Dalibor Žák, autoweb

    Chybička se vloudila, už je to opraveno. Díky za upozornění.

    Robert

    Velmi hezký článek, děkuji za něj. Jen těch pravopisných a stylistických chybiček je tam víc…

    ->či-li

    Velmi hezký článek, děkuji za něj. Jen těch pravopisných a stylistických chybiček je tam víc…

    či-li vstřebávaní vody – čili je jedno slovo, ne spojka -li

    Auta v hezkých stavech – \“hezké stavy\“, to zní hrozně

    stunty

    To není překlep, ale pravopisná chyba. Jasně že se svět nezbourá, a nerad vypadám jako grammar-nazi, ale proč nepsat bez chyb, že.

    Lančarič

    Z češtiny jsem měl čtyřku , ale Vaše „Není to tak těžký“ mi rve uši mravókárčé. Prostředníčkový rod snad neznáte?
    Spíše jste se měl pozastavit nad technickým pojmem nivelizace (popis DS je čistě technická záležitost, češtinu zkoumejte jinde). Je to vytyčování vodorovné roviny. Nevěřím, že tento pojem je u DS vhodně použit. Nevěřím, že DS měl pérování, které by toto vozidlo vyrovnávalo vodorovně. Nevěřím, že se světlomety samy vyrovnávaly do vodorovné roviny. Jsem zedník, ale tvrzení o stále vodorovném svícení světlometů musí být nesmysl. To, že vozidlo bylo pérováním vyrovnáváno vodorovně je nesmysl.
    Proč mravokárečku nekáráš opravdové chyby, proč poukazuješ na nepodstatné?
    Chápu, že básník při psaní článku chtěl být originální – pravý odborník takové základní bezmyšlenkovité chyby nedělá. Proč se básník nepodepsal? Toto auto neznám ale technicky dokonalé by bylo, kdyby hydropneumatické pérování vyrovnávalo světlou výšku podle momentálního zatížení, ne nivelitu. Pokud se DS nechová dle nivelity , pak básník jeho technickou dokonalost zdegradoval na dokonalost svou.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist