Legendy minulosti: BMW M535i
4 fotografieBMW
Oturbované dieselové čtyřkolky už nemají s duchem výjimečných modelů BMW nic společného. Není to ani první pokus přiblížit modely M obyčejným lidem.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
4 fotografieBMW
Oturbované dieselové čtyřkolky už nemají s duchem výjimečných modelů BMW nic společného. Není to ani první pokus přiblížit modely M obyčejným lidem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jedna je i na prodej tady:
http://www.rajveteranu.cz/znacka-9-bmw
Já osobně bych ale dal přednost Alpině…
Nádhera, hned bych se projel…
Takže, neplést si hoši E12 a E28. Tady se neprodává ani jedna, protože jedinou E12 M535i, mám já. Pro autora článku upřesnění. Obsah je 3453 a vrtání/zdvih 93.4/84mm. Tím se totiž liší M od normálního třiapůllitra. Je to stejnej spodek jako u BMW M1, akorát s dvouventilem. Taky je dělali v jedné dílně. S pozdravem Rudolf