Legendy minulosti: BMW M5

BMW to prostě zkusilo a nacpalo pod kapotu sedanu řady 5 nejsilnější šestiválec, který ve skladu našlo. Vznikla tak prakticky úplně nová třída aut.

Diskuze

9 komentářů

    P911T

    Sakryš, po přečtení tohoto článku mám pocit, že BMW u E39 \“nadopovalo\“ motor výkonem až moc, takže to konstrukčně nezvládá (životnost 200000 km na motor BMW je strašně málo), a u E60 zase šetřilo na všem ostatním (diferenciál, SMG). A to jsem měl za to, že BMW umí nejlepší motory na světě vůbec (neberu v potaz za posledních pár let downsize shity).

    vzteklej pes

    Podle mě to spíš bude hlavně tim, že tomu každej dává za uši, nemění olej a obecně se k tomu chová jako prase. Dyť je to skoro závodní motor. Stačí tomu párkrát dát čočku zastudena a je vymalováno.

    hb1

    Tak oni celkove vsechny M motory jsou nekde jinde, nez bezne motory, at uz BMW, nebo jinych znacek. Maji mnohem vetsi litrovy vykon a hlavne auta od M si v 99 procentech lidi nekupuji na klidne jezdeni, takze 200kkm je myslim u motoru, ktery je nekde na rozhrani mezi beznym a zavodnim, hodne slusny vykon.. Obycejne BMW motory pri alspon zakladnim servisu vydrzi klidne 500kkm..

    hb1

    Tak oni celkove vsechny M motory jsou nekde jinde, nez bezne motory, at uz BMW, nebo jinych znacek. Maji mnohem vetsi litrovy vykon a hlavne auta od M si v 99 procentech lidi nekupuji na klidne jezdeni, takze 200kkm je myslim u motoru, ktery je nekde na rozhrani mezi beznym a zavodnim, hodne slusny vykon.. Obycejne BMW motory pri alspon zakladnim servisu vydrzi klidne 500kkm..

    Oldiik

    Tak M5 E34 se nechá sehnat už za 80.000 kč, ale otázka je v jakým stavu…

    http://www.sportovnivozy.cz/model-5-29-bmw-m5

    P911T

    \“Pohotovostní hmotnost: 1834 Kg\“… to myslí vážně nebo je to jen překlep (v což doufám)?

    Michal

    To koupíš za 80.000 Kč a trojnásobek do toho nacpeš, aby to bylo k světu. Sám mám e34 m5 v lepším stavu a není to jenom o to koupit – chce to mít aspoň dalších 100.000 na počáteční opravy a údržbu a odpovídající měsíční příjem 😉 Cena dílů je prakticky stejná jako u novějších m5, např jeden tlumič cca 35000 Kč.

    Spotřeba při svižnější jízdě v průměru 15l na 100km.

    Slušný kusy s motorem 3.8(250kw) a z konce výroby(rv 94 a 95) jsou nad 12.000 euro.

    Jenom info, pokud by do toho někdo chtěl jít 🙂

    Michal

    To koupíš za 80.000 Kč a trojnásobek do toho nacpeš, aby to bylo k světu. Sám mám e34 m5 v lepším stavu a není to jenom o to koupit – chce to mít aspoň dalších 100.000 na počáteční opravy a údržbu a odpovídající měsíční příjem 😉 Cena dílů je prakticky stejná jako u novějších m5, např jeden tlumič cca 35000 Kč.

    Spotřeba při svižnější jízdě v průměru 15l na 100km.

    Slušný kusy s motorem 3.8(250kw) a z konce výroby(rv 94 a 95) jsou nad 12.000 euro.

    Jenom info, pokud by do toho někdo chtěl jít 🙂

    parimatch.cyou

    Международная компания бк пари матч в сфере игорного бизнеса более 20 лет. Бренду доверяют игроки по всему миру. Каждый день онлайн площадка делает все, чтобы игроку было интересно. Площадка предлагает свою линию для ставок, а также предоставляет весь спектр казино-продуктов. Игрок может сыграть в виртуальное казино, классические и современные аппараты, либо игры собственной разработки.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist