Legendy minulosti: BMW 700 (1959)
16 fotografiíBMW
Prvním novodobým BMW nebylo 1500 z roku 1962, předcházela mu krátká epizoda s dvouválci. Dnes o tom, jak našlo BMW své sportovní srdce.
Škodovka odhaluje vzhled indického SUV, které by dělalo parádu i na českých silnicích
Francouzský konkurent Octavie odhaluje český ceník, za stejnou cenu dostanete větší čtyřválec
Elektrický konkurent Škody Enyaq iV míří do prodeje, navzdory dražší značce vyjde levněji
Masarykův okruh nabídne zajímavý program i bez MotoGP, přijedou třeba Formule 1
Korejské pneumatiky vyráběné v Česku se dostaly do základní výbavy nových Audi
Autobazar půjčil auto zlodějům bez uvědomění majitele. Toho pak podezřívala policie z loupeže
Test Škody Octavia Combi 2.0 TDI DSG, klasického rodinného kombíku v novém
16 fotografiíBMW
Prvním novodobým BMW nebylo 1500 z roku 1962, předcházela mu krátká epizoda s dvouválci. Dnes o tom, jak našlo BMW své sportovní srdce.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nic z toho by nebylo možné bez \“Porsche pracujících\“, dvouválcového BMW 700. Nezapomněli v Mnichově?
nezabudli, v novom BMW1 bude trojvalec, a casom aj ten dvojvalec 😀
BMW 700 nemělo zadní nápravu se šikmou osou kývání.
Zadní náprava byla vlečná kliková, její osa byla kolmá k podélné ose vozidla.
Pro zajimavost doplňuji, že přední náprava byla typu dubonet – do rejdu se natáčely tlačné kliky včetně
jejich odpružení vinutými pružinami se souosými teleskopickýmí tlumiči.
Typ Sport měl dva spádové karburátory.