Land Rover Defender Fire / Ice Edition

21 fotografiíLand Rover

Land Rover vypouští tak trochu zvláštní limitovanou edici klasického drsného off-roadu.

Diskuze

23 komentářů

    Dan

    Pro kristovy rány no a co? Co Vám zase vadí na tom, že Defender dostal leštěná kola? Když se Vám nelíbí, tak si ho nekupujte. Předpokládám, že BMW 120i je nejlepší auto všech dob a nemáte tam žádný doplněk, který by neodpovídal image Vaší nebo značky BMW…

    Poslední dobou je to tu fakt neskutečný…

    Bubaak

    😀

    a zrovna Recara bych v defovi uvítal

    mattt

    Přesně tak třeba sedačky recaro jsou i ve sněžných rolbách kdo zná tak ví že je to k nezaplacení , přeci jenom ,,vypadnout ,, nějak ze sedačky jak v rolbě tak v terenu s defem muže byt osudne pro vás a nebo pro někoho jiného.

    Se supersporty a hlavně nesupersporty a jejich tuningem mám s redakcí stejný názor ,ale toto mi příjde jako fajn věc .Protože pokud by si tohle auto někdo koupil do města i ,,nenastrojené,, je jasné že je to idiot ,ale na horách a v terénu se tohle muže hodit .A nemyslím si ,že by to byla nějaká pozéřina LL defender bych si v těchle výbavách rád koupil .Až na ty leštěná kola to je fakt zbytečnost .

    Dalibor Žák, autoweb

    Nevadí nám nic. A jsme rádi, že si klidně můžeme koupit i "nenazdobený" Defender.

    Proč sem taháte BMW 120i? Jak to souvisí s Defenderem se sedačkami Recaro?

    Nejlepší auto všech dob je přeci Porsche 911 – jestli to náhodou nevíte a posledních 40 let jste žil v jeskyni.

    Bubaak

    nejlepší auto všech dob je Lotus Seven…. od roku 1948 🙂

    auto zrozeno pro zábavu a občasne cestování… tím je i dnes bez jakýchkoliv zásadních změn (narozdíl od 911 🙂 ). A pořád zesměšní nejednu 911 a ještě budete mít poloviční spotřebu, poloviční ručení, desetinovou pojistku a třetinovou cenu… 911 není nejlepší. A po svezení bych taky volil raději Lotus Elise než 996 Carrera 4s. Byla mnohem komunikativnější, lehčí a hravější… jasně vyplazit se z ní je ukol dr.Fausta, ale….. Mám jasno, Porsche mě nenadchlo jak zhovadilosti z ostrovu.

    Bubaak

    PS: co se Recar týče, tak sám tušíte kam jsem mířil. Co jsem v něm byl vezen jako spolujezdec po tankodromu, měl jsem co dělat abych se udržel v seriových sedáčkach… "Skořepiny" by tento problém mohli vyřešit

    Bubaak

    skořepiny mohly…. ach ten češtin

    Dan

    Hehe, v jeskyni jsem 40 nežil. Vlastně ani těch 40 let ještě nežiju 🙂 A svůj příbytek bych jeskyní taky nenazýval.

    Pokud se skutečně snažíte napodobit Top Gear, tak buď přitlačte, ať je z toho cítit ironie a nadhled nebo toho radši nechte.

    Porsche jsem neřídil, ale pochybuju, že je to nejlepší auto všech dob. I když to je věc čistě subjektivní.

    Dr!fT

    A co je dnes objektivní? Porsche je legenda mezi auty ,pro pravého automobilového maniaka je to modla pod kterou každý den klečí a doufá,že se jednou sveze,nebo dokonce i koupí…(viz nahoře s Lotusama douhlasím,moje srdeční záležitost) Klidně si považuj jako nejlepší auto všech dob třeba Kiu Picanto ,popřípadě vytuněnej Skyline (nic proti japoncům) s pořádnou radlicí vpředu ve stylu FaF,ale Porsche má obdiv milionů lidí na světě a hodně triumfů na kontě mnoho let…

    Dan

    Vsak jo, a o tom to je. Objektivní není skoro nic. A zvlášť v tomhle případě. Kdybych měl ty peníze, tak si Porsche koupím taky. Ale kdybych měl hoooodně peněz, tak si koupím něco jinýho, exotičtějšího. Ale tak to už je čirá fantazie 🙂

    imfree

    Tak se koukej na auto moto revue..

    Tady autori vyjadruji svuj opodstatneny nazor s kusem nadsazky a za to jim dekuju.

    Btw.: Kdyby ses podival na nejaky dil Top Gear (nejsledovanejsi porad o autech), tak pochopis, ze panove z autowebu jsou porad slabi jak caj.

    — mozno brat jako vyzvu;) —

    Bubaak

    tak ať ale neřikaj že def v limitovane serii je šrot a daj jako přiklad 911… pokud se nepletu v dnešní 911 se objevuje:

    – klima

    – miliony kol i lestěnych

    – pohon 4×4

    – miliony pomocniku

    – navigace

    – kuže

    – připlatkova tuc tuc souprava (rozumějte velice nekvalitní audio souprava s nekonečným počtem watu, nejlepe od nějake hodně špatné firmy jako třeba BOSE, s hmotnosti daleko přes 20 kg)

    – mám pokračovat?

    Je skutečně tento Def tak "neortodoxní" v porvnání s 911 dnešní doby?

    Děkuji za odpověď a pokud mě odkážete na nějakou 911 zaměřenou na závody, pak se zamyslete zda nejde koupit i Def bez klimy 😉

    ph123

    ide o to, ze 911 je po stranke kvality neprekonatelna. taktiez na bezne cesty nieje nic rychlejsie – teda urcite nie v zime. nieje nic lepsie pre radost s jazdy. navyse poskytuje komfort na kazdy den. ako bonus je prijatelna spotreba a nizke prevadzkove naklady. pochybujem, ze si niekedy sedel za volantom 911… to aj na margo nekvalitnej audio sustavy…:)

    Bubaak

    obávám se že jsem seděl a celkem často vzhledem k tomu že to vlastnil znamý 😉

    Auto to bylo ucvatný, ale nebyl jsme z něj tak unešen.

    V zime neni nic rychlejšího? To jste ráno pojídal houbičky ne? Nic ve zlém ale 4s má docela tendenci ustřelit a to jsem jí řídil na suchém asfaltu a způsobem "je to Jiříka..", nechci vědět jak by se v zimě chovala obyčejná 911, nejrychlejší bude, ale spíš do škarpy.

    Pro radost z jízdy je rozhodně mnohem lepší Lotus Elise (doporučuji všem!). I spotřeba byla menší a díky tomu že byla menší a lehčí dovolil jsem sní jet rychleji než v 911 a že jsem jí řídil jen dvakrát v životě (Elise).

    Co se audia týče, je to děs. Nevím od koho to bylo, ale bylo to tragický. Vše co šlo se schovalo do sice hlubokých, ale dost nepřesných a uhuhlaných basu, kterým chyběl detail a čistota. U středu asi nikdy nikdo neslyšel akustický koncert, nebo nechápu proč byly tak pod dekou a ani zde nešlo mluvit o přesnosti. Výšky celkem ušly, ale chyběla mi ráznost a ostrost. Celkově jsem postrádal dynamiku, čistotu, přesnost, podání prostoru bylo "dostačující" (pokud to nebudem srovnávat s BV Audio pro domácí poslech). v autě byla slyšet špatná akustika a tím i dozvuky které zněly dost nechutně. Na autoradio to šlo, ale né za ty peníze co to prý stálo …

    Dan

    Opodstatněný… Víš co… Kdyby v tom jeli, tak bych to pochopil. To by totiž možná pak museli připustit, že ta klimatizace a anatomy můžou mít něco do sebe…

    Dalibor Žák, autoweb

    S Defenderem jsme jezdili (viz test) a klimatizace se hodí (i když je za příplatek). Ale zajímalo by mě, co řeknou anatomické sedačky Recaro z Alcantary zabláceným holinkám a promočenému kabátu. 🙂

    Dan

    Já myslel tenhle konkrétní. Třeba by Vám i ty Recara přišla vhod. A předpokládám, že i Alcantara se dá vyčistit 🙂

    Bubaak

    když podobný povrch používaji na sedačkach v rallyecrossu (né moc čistý sport) tak to zas tak horký s (ne)omyvatelnosti nebude….

    Michal

    Já si naopak myslím, že Recara by ušla, jen bych tam necpal tu další věci jako klimatizace atd.

    olso

    Mne sa to paci, mozem byt dobrodruh, mozem ist do hor, tam si zobrat horolezecku vystroj, ale preco mi ma byt horko a musim sedet v nepohodlnych sedackach na ceste tam?

    GPunto

    Já už jsem asi dlouho neviděl Defender, ale co to je za příšerný rámečky kolem předních světel? To je standardní nebo je to "vymoženost" této limitované verze? Hrůza 🙁

    Bubaak

    od letošního roku seriově…

    Vojta

    Vypadají na jednu stranu divně a na jednu stranu to osvěžilo design, ale myslím si že to je stejně jedno. Budoucího majítele to nezajímá a stejně mu to někde upadne.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist