Land Rover Defender 110 Station Wagon (2013)

64 fotografiíLand Rover Defender

Nástupce Land Roveru Defender přijde pravděpodobně o něco později, nicméně tohle je dost možná naše poslední jízda.

Diskuze

6 komentářů

    joseph

    Já mám Defender rád a je mi moc sympatickej, ale podle mě to prostě na 5 hvězdiček už neni. Je moc utilitární a průměrnej řidič z něj nedokáže dostat maximum.

    riki

    PRI SROVNANI S TOYOTOU HZJ TENTO VUZ NEMA MOC SANCI NA USPECH A CELA AFRIKA A ARABSKY POLOOSTROV TO DOCELA CHAPE A PROTO 90 PROCENT KUPCU JDE K TOYOTE.
    VE SROVNANI S 4.2 DIES ATMO NEBO 4.0 BEN V TOYOTE HZJ JE TEN SOUCASNY MOTUREK Z FORDU TRANSIT DOCELA ZOUFALYM POKUSEM O MOTOR DO OFFROADU.
    A JEHO GIGANTICKY SETRVACNIK ABY NA VOLONEH NEZHASNUL JEN DALSI DUKAZ MOTOROVE NOUZE POD KAPOTOU TOHOTO UZ PREDRAZENEHO VETERANA…
    JAKO NOSTALGIE DOBRY ALE PRAKTICKY PRO DLOUHOLETOU PRACI S MINIMALNIMI NAKLADY A S VELKYM NAJEZDEM KM PO CESTACH NECESTACH DO BUDOUCNA TO NENI A TO NELUVIM O POHODLI ALE TO JE U ZAMESTNANCU CELKEM JEDNO.
    A PAK JE TU I O 30 PROCENT LEVNEJSI PRACOVNI HILUX A TO POHODLI NEMA SMYSL SROVNAVAT.
    JAK RIKAM RELEVANTNI ARGUMENTY PRO VETERANA NESOU…
    SNAD NOSTALGIE

    Toutou

    Vypni si ten caps-lock, vole.

    Michal

    Přesně tak. Defender je prostě auto ze „staré“ školy, a to, že ho někteří jedinci nechápou je jejich problém. Mimo diesely posedlou Evropu se dá jistě koupit i se slušnou atmosférou a jeho spolehlivost zase o řád vzroste. 909t za civilnější verzi je dost, ale až tu jednoho dne Defender nebude, „zatlačím“ slzu.

    st

    Dokud ho budou lidé v hojné míře kupovat, tak bude.

    Charlie

    Klasika nad klasiku, ale ta cena.

    Chápu že klasická konstrukce s rámem a hliníkovou karosérií něco stojí, ale kde jsou pak ty věci za zbylého půl milionu? Nebo má LR spočítáno že za životnost jejich vozu musíte koupit tři jiné a tím pádem stojí jako 3 auta?

    Co se týče motorizace, 2.2 litru se může zdát málo, ale zase platí že čím větší motor tím těžší a to v terénu nemusí být úplně ono. Osobně bych viděl něco kolem tří litrů v atmosféře, ideálně vícepalivový a kdyby to bylo mimo civilizaci, tak mechanický vícepalivák (žejo V3S ;))

    Problémy s levostraným místem pro řidiče jsou známy (při návrhu s tím nikdo nepočítal), ovšem že to za ty roky nedokázali upravit svědčí spíš o aroganci a nezájmu fabriky než o konzervativnosti, vyosení volantu je možná kvůli předpokládanému posezu „řidič napůl vykloněn z okýnka“, i když sám sázím na nějaký problém s umístěním převodů volantu.

    Každopádně zajímavý by byl porovnávací test Defender/Niva/UAZ + pár novějších offroadů (zmiňované Toyoty plus nějaká ta amerika).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist