Land Rover Defender 110 2.4D

31 fotografiíLand Rover

Chcete něco, co projede (skoro) všude, vydrží (skoro) všechno a nelekne se to ani řeky? Jinam se ani nedívejte.

Diskuze

31 komentářů

    dalibor

    S Defíkem jsem jezdil na sněhu v Krkonoších a víc srandy jsem za volantem snad ještě nezažil. Vyjede to všude, prostě všude. Nemá cenu se bavit o místech, kam nevyjede, protože tam se člověk stejně nikdy nepotřebuje dostat.

    Tohle je úžasný stroj a zaslouží si jen to nejvyšší hodnocení už kvůli tomu, že přežil tak dlouho.

    Atlis

    Link mate na Renault Twingo GT…

    248 F1

    Souhlasím… kliknu na video k Defenderu a spustí se mi Twingo… :o(

    kyle

    Mě taky, a ještě k tomu to nejde otevřít 🙁

    kubajz

    já nechci twingo, já chci rovera!!!!!!!!!!!! 🙁

    Monty

    ROVER! ROVER! ROVER! ROVER! …..

    jirka

    Defik defik defik. Asi nekho skalpuji jestli brzo nebude

    ohm

    zdar, dá se to video nějak stáhnout na disk? dík za radu

    Kamae

    Hlavne, ze mate reklamu vsude v radiu, ale s novym desgnem sla kvalita dolu. Videa jsou mnohem mene a jeste ke vsemu nefunkcni…

    Sab

    No ty si asi debil, laskave si nasintaluj Plug-iny a pak si stezuj ze ti nefungujou videa. . .

    Smoothy

    Kamae mělna mysli to, že celý den link směřoval na jiné video! Tak klidni své výroky…

    dalibor

    No, hlavně, že teď už to video běží… Ale je fakt, že spousta lidí nemá nainstalovánou spoustu programů a pak se diví, že jim nic nefunguje.

    Nejdříve je třeba hledat u sebe a pak teprv kritizovat práci ostatních. Na to, že je Autoweb zadarmo, tak odvádí dobrou práci. Je to vlastně taková charita. 🙂

    Roman T.

    videa by mela byt do 14 dnu streamovana i z homepage a nebudou tolik zatezovat pocitace, pracujeme i na stabilite webu. stejne tak opet najedeme na videa publikovana pravidelne, pokud mozno jednou tydne…

    dalibor

    Perfektní video! A souhlasím s Honzou, že v českých podmínkách se nedá Defender nikde vyvézt z míry. Vyjel jsem s ním metrovou závěj sněhu, půl metru břečky, horský potůček… Všechno. Člověku prostě dřív dojde odvaha. A ta pravěká konstrukce je úžasná. Máte pocit, že řídíte veterána a při tom je to "nové" auto. 🙂 A pro mne byl celkem pohodlný, ale asi jen pro to, že nemám dva metry. Tohle je jediný off-road, který by mi směl do garáže. 🙂

    SkylineGT-R

    Defender ma proste tolko charakteru, ze sa neda nemilovat. Lava ruka kvoli priestoru von z okna, pre rucnu brzdu sa treba zohnut pod sedadlo a na kazde preradenie sa musite pripravit, tvrdsiu spojku som este nezazil. A ten pohlad na kapotu, to auto je bozske…

    SkylineGT-R

    Akurat som bol prekvapeny, ze mechanicky sa da uzavriet len stredovy diferak. Pri takto nekompromisnom aute by som cakal uzavierky aj na napravach, nie elektronicku trakcnu kontrolu, nejak to nepasuje k 50-rocnej historii tohto uzasneho auta. To som ale hnidopich vsak…

    ôlkjôl

    uplna pravda. som presvedceny, ze polovica tych historiek kam sa to vsetko dostane su hluposti. na porovnanie s toyotou fj alebo mercedesom G alebo aj suzuku jimny sa vobec neda zrovnat. je to stary vrak

    Elsin

    Koukám, že čekání na video stálo za to, zasmál jsem se, jako už dlouho ne. Super článek, super auto…a chtěl bych se zeptat, jestli je Defender ještě drsnější, než Avia Auverland(Trend A11, tušim) v armádní verzi?Měl jsem tu čwst jí řídit a je to hukot, projela všude, prostě všude!!Ale na zařazení rychlosti u redukční převodovky by byl pomalu potřeba posilovač:))

    Mikuláš

    Vaše obdivné výlevy jsou dány neznalostí historie. Defender není žádný zázrak, jediná jeho výjimečnost je v tom, že výroba dosud nebyla ukončena. ale zdá se, že už je rozhodnuto,jak jsem si všimnul. Jezdil jste někdo s originálem Jeep Willys MBA ? Nebo v provedení UNRRA ? A co nezničitelný GAZ 69, toho jsem si užil na šumavské čáře v 68.roce,byl menší než defík ale projel taky všude.Jeho rumunský nástupce měl silnější motor a už to nebylo ono, rád se zahrabával. Ještě ho mám ve stodole, přes TK neprošel už před 10ti lety ale stále jde vzbudit v případě kalamity. S defíkem jsem projel půlku Jižní Ameriky, tak vím, o čem je řeč.

    matheus

    Jak si oproti defendru stojí starý dobrý MB třídy G???

    Michal

    Měl jsem Def. 90 2,5 TDI projel sice vše, ale byl jsem pořád v servisu. Problémy s motorem se pořád stupňovaly. Začalo to podavačem paliva / mimochodem cena té drobné součástky u dealera AMT byla rovných 5.000,- Kč/ To si myslím je trochu moc. Posléze bylo zjištěno servisem, že je něco s vačkou. Oprava – to se ani neptejte. Po opr. šel okamžitě z domu. Takové ty povídačky o farmáři, který tam 20 let lil naftu a měnil olej tak těm už nevěřím. Jinak průchodnost terénem supr.

    Clayton

    To co popisuješ je bohužel realita, která je u nás známá všem kteří mají něco společného s offroadem. Bohužel to nemá smysl vykládat některým motoristickým novinářům, ti znají Land Rover jenom z Daktari… Defender je dnes v podstatě jen o image, kdo potřebuje jezdit v opravdovém terénu, jak u nás tak v Africe, sáhne po Land Cruiseru.

    Petr

    Po přečtení všech příspěvků mi nejvíce zaujal právě ten Váš, jelikož máte, jako jeden z mála, přímé zkušenosti z provozem tohoto auta. Docela, nebo spíše více než málo, mi zamrzely Vaše negativní poznatky týkající se samotného srdce automobilu. V této souvislosti bych uvítal upřesnění použitého motoru. S největší pravděpodobností by se mělo jednat o motor s označením Td5 vyvíjený ve spolupráci s BMW, ale soudě dle Vámi popisovaných těžkostí mohlo jít spíše o konstrukčně jednodušejší typ Tdi. Nicméně projevené závady u Vašeho konkrétního vozu byly mrzutou záležitostí, která i mě osobně mohou trápit. Lai

    Tomík

    Mám problém se spuštěním videa u Lexusu IS 250 a GS 430,vždycky když chci spustit video tak se mi místo Lexusu spustí právě video tohoto Land Rovera,prosím udělejte s tím něco..díky

    ôlkjôl

    preco to ma take otrasne zadne svetla? A len jedno cuvacie svetlo??? to to nikomu naozaj nevadi, ze v noci nie je vidno, kam clovek cuva??? otras.

    tuky

    prosim, kde sa da stiahnut video aby to cloveku pekne islo?

    diki

    Martin 69

    Popis vozidla a vlastnosti celkem ujde,pusobi celkove tak,ze autor nema prilis zkusenosti nebo se s vozem prilis nesvezl.V casti "na silnici" napriklad popisuje jizdu po meste jako tezkopadnou(jemne napsáno),coz neni pravda..

    Nikita Balmašev

    Jo.

    Nikita Balmašev

    Smutný. Pro někoho možná ikona, dnes bohužel jen vyprázdněná slupka. V terénu jsou důležité gumy a pak článek mezi sedadlem a volantem. A taky nezničitelnost a spolehlivost. Dojem z testovací jízdy je jedna věc, zkušenosti dlouholetých uživatelů druhá. Do Kapského města ano, ale dnes už bohuřžel jen s Toyotou.

    Nikita Balmašev

    Smutný. Pro někoho možná ikona, dnes bohužel jen vyprázdněná slupka. V terénu jsou důležité gumy a pak článek mezi sedadlem a volantem. A taky nezničitelnost a spolehlivost. Dojem z testovací jízdy je jedna věc, zkušenosti dlouholetých uživatelů druhá. Do Kapského města ano, ale dnes už bohužel jen s Toyotou.

    Kuba

    Dovolím si oponovat. Mám defíka 90tku s motorem 2,5 Td. Motor je bezvadnej. Jednou jsem musel dělat těsnění pod hlavou a to jen proto, že kolega předemnou mu nedal vodu. To byl trošku problém, ale projevilo se to za delší dobu. Jinak musim zaklepat vše super. Samozřejmě se sem tam něco po… ale spíš jsou to čepy, klouby, atd. Díly objednávám po internetu original a vycházejí na pár korun. Nenašel jsem, že by na nějaké auto byly díly levnější a většinu oprav si dělám sám na dvoře a nejsem nijak zručnej mechanik. Je ale pravda, že je mu třeba věnovat péči v podobě údržby. Je třeba mazat kříže, jinak jdou do háje, oleje atd. Ale jinak nezničitelný auto. Jednou jsem i ležel, ale odneslo to zrcátko a mačklé dveře. Oprava 138 Kč – nové sklo zrcátka. Na jiném autě by mě převrácení vyšlo na jiný peníze. Jinak mám na něm najeto přes 320 000 a krom toho těsnění pod hlavou se na motor nesáhlo. Převodovka to samé, je přídavná dostala nedavno gufero asi za 100 Kč. Bohužel je tu dost vysoká pořizovací cena. Za mě jedině spokojenost.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist