Lancia Delta: nové fotky a info

6 fotografiíAutosalon Ženeva

Výkonné turbomotory, rozměrná karoserie a nepočítaně barevných kombinací: bude to stačit?

Diskuze

13 komentářů

    Uwe Filter

    …pánové, proč tak kriticky? Delta si svoje lidi určitě najde, ale v Čechách jich rozhodně nebude mnoho, a to ani kdyby byla cena "více než vstřícná". Ital je totiž v očích čecháčka neprávem považován za něco neskutečně poruchového:(

    Je zajímavé, že pokaždé se musí připomenout, že je to na podvozku Brava – je to snad nějaká vada? Mně osobně se podle obrázků líbí, ale je jasné, že sporťák to prostě nebude (ikdyž by tomu výkony motorů odpovídaly).

    Příště prosím více nadhledu…

    Honza U.

    ja to auto taky nevidim moc svetle… ma bojovat v premiove tride

    eh podvozek bravo/brava/marea nikdy moc neosilnoval jak komfortem tak presnosti natoz sportovnosti a toho chtej hodit na vetsi auto? doufam ze tlumice stabi a pruziny bude ladit nekdo kdo se v tom vyzna…

    eh smula nebude diferak bude klasickej otevrenej s pribrzovanim kol no v nekterych SUV to funguje no ak snad to bude behat i tady no, no torsen je asi moc drahej pro lidi kam miri lancie….

    o dilenskem zpracovani nic rikat nebudu italove se lepsi tak snad mozna i potesi…..

    oBzB

    Je myšlen podvozek novýho Brava, ne víc jak 10let stará koncepce z původního.

    oBzB

    Je myšlen podvozek novýho Brava, ne víc jak 10let stará koncepce z původního.

    Janne

    no a co….??? fabia ma platformu starou asi 11 let a ostatni automobilky jsou na tom podobne, 99% lidi to nepoznaj, je jim to jedno. tohle jsou kecy a nesmysly – nikdo s tim nejel, nikdo to nazivo nevidel a vsichni jsou chytri jak radia a vi ze to auto bude spatny….

    Arth

    🙂

    Fakt si zalistuj v nějakým časopise… Brava není to samý, co Bravo/Brava!Marea…

    Arth

    🙂

    Ano, zní to, že jedinou vadou je, že to není z Německa…

    Já si ji koupím… a to teď jezdím Mondeem.

    Chtěl jsem Rovera … koupím si tohle.

    120koní úplně stačí.

    Stepan

    Lidi jakej je problem ze ma podvozek z brava? Bravo mame doma a jezdi vic nez skvele a do toho 1,4t-jet 150koni a to je kombinace! A ze to neni sportak Italove urcite pak s nakym prijdou jakej je problem sebrat tomu jednu radu sedadel a dveri a mame super karu italove si s tim poradi toho bych se nebal… PS uz me se… jak sou tady preferovana jen Nemecka auta ktera sou ve vysledku upe na…. Kdyby mela ta lancia na sobe 4 kruhy na sebou urcite by byla opevovana jaka je skvela!…

    Mike

    Tomu nevěřím, tento server má vlastní názor a mnohdy se k automobilům skupiny WV staví kriticky, (mnohdy oprávněně), ti kdož "Němcům" nábožně tleskají, byste musel hledat na auto.cz. Já také věřím tomu, že italská auta už nejsou to co bývala na začátku 90. let (nespolehlivé šmejdy), ale naivního "Čecháčka", který zbožně miluje Audi (nebo jiný vůz skupiny VW), stejně nepřesvědčíte o tom, že italská auta jsou na tom dnes s kvalitou úplně jinak. Kdyby ostatně nebyla, Fiat by byl dávno zapomenutou značkou

    Arth

    Oni Italové nebyli až tak "nespolehlivé šmejdy" už ani na začátku let 90.. to se jen začaly k nám vozit Ritma z let osmdesátých, který už nikdo nechtěl a tak stály dva roky v kopřivách, než je koupil nějaký expert z ČR (nebo Bulharska), trochu přeleštil barvu a postavil do bazaru. Nesmíš si kouput Uno 1.3Diesel, to je jasný… ale takovej kousek najdeš u každý značky.

    A základní nedorozumnění je v tom, že Lancie Delta by měla být sporťákem! Zapomeňte na Integrálu… Tohle má být – a je – pohodlný auto pro právníka.

    A jako taková je super.

    🙂

    Kdo chce itaslkýho sporťáka, ať si jde pro Alfu Romeo… takový GT se nemá za co stydět. Nepochopil jsme sice, proč opustili své excelentní benzínové motory a dývají tam ty austarlský Holdeny… ale taky nemusím rozumět všemu.

    Honza U.

    souhlas ale každy když se rekne Delta tak si v duchu rekne integrala 🙂 (a nerikejte ze ne)

    a tak se to bere zvlast když slibjej na cumak "samosvor pres brzdy" to pak kazdymu manikovi nabehne usmev a rekne si kurna tomu dam kour:)

    je fakt ze Lancie chce byt premiovou znackou co tvori luxusni vozy, ale je fakt ze na to nikdy nemele dostatecnou kvalitu jak jizdy tak dilenskeho zpracovani…

    ale nech me se prekvapit fiat sel taky kupredu

    Arth

    Je fakt, že Lancie už nějakou dobu vypadají super – zejména uvnitř. Ten venek se moc "utrhnul"… a málokdo to chce.

    Je fakt, že s imitací samosvorného diferenciálu – čímž přibržďování odlehčeného kola nepochybně je – můžeš dát auto "kouř" úplně stejně, jako s pískajícím samosvorem!

    Chece to jen dost koní… protože část jich ztratíš právě tím přibržďováním…

    Ale je fakt, že 150 koní JE dost koní!

    🙂

    A ještě jednou – nemá to být "ultimativní sporťák"… bude to pohodlný auto, s dostatčným výkonem… a ten "samosvor" pomůže v případě potřeby.

    Ale jinak jo – na Integrálu si vzpomenu VŽDYCKY! 🙂 Tak jako vzpomínám na první lásku…. ale neznamená to, že už nemůžu milovat žádnou jinou… 🙂

    AAA

    proc nikdo nemluvi ze audi A3 je VW golf, jaguar je modeo, bently – audi…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist