Lamborghini Gallardo Superleggera
6 fotografiíAutosalon Ženeva
Zuřící býk ze Sant’Agaty absolvoval odtučňovací kůru a stal se „velmi lehkým.“
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
6 fotografiíAutosalon Ženeva
Zuřící býk ze Sant’Agaty absolvoval odtučňovací kůru a stal se „velmi lehkým.“
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
super, kdyz sze se ma objevit na silnicih??
vypadá to velice zajímavě. Ale je pravda že jen zadní náhon, manuál a dalších 100kg dolů by z toho udělaly poklad
Nevim proč zadní náhon…. předek je pro akceleleraci důležitej – u Ferrari o tom taky přemýšlí, manuál snad bude, ale nevim, kde by už vzali 100kg…
Pro akceleraci a trakci jo, na mokru je taky lepší ale ne vždycky je to výhoda… např. je to hodně kilo navíc. Na okruhových závodech čtyřkolky nenajdeš. Nevím jak přesně a bezchbně popsat proč, ale něco na tom bude.
souhlas, ale asi se shodnem na tom, že tohle Lambo jen na okruhy nebude
to máš recht, měl jsem na mysli že by spíchli něco jako Superleggera RS resp. jen zadek a manuál… totálně puristické auto, takový speciálek. Ale myslím že tak jak to vymysleli teď, je praktičtější a rozumnější řešení, než dělat něco pro hrstku ortodoxních okruhových nadšenců. Smrtelník by to stejně nikdy nevyužil a neocenil.
Jasně 🙂