Který ojetý služebák prodáte nejrychleji? Škodovku
Škoda
Vozy značky Škoda mizí z bazarů nejrychleji - pokud se bavíme o použitých firemních vozidlech. Jiným značkám to trvá mnohem déle.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Škoda
Vozy značky Škoda mizí z bazarů nejrychleji - pokud se bavíme o použitých firemních vozidlech. Jiným značkám to trvá mnohem déle.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Já bych tu mojí služební Schade nechtěl ani grátis. A není to nic proti Škodovce, ale vím jak se stím zachází, obecně. Lituju toho co má tu \“mojí\“ koupil a tu stávající si koupí.
Ked sa k autu chiváš ako prasa tak sa nediv…
Ja zúrim na ludí, ktorí si myslia, že ked je to služobné, tak na to mozem srať…
U nás má každý pridelené svoje auto a ked ho kurví, nech si nemyslí, že dostne nové… A nezmyselné opravy si chlapci hradia sami…
Jezdil jsem na autech v operativním leasingu dost dlouho na to, abych se neubránil úsměvu při čtení:\“protože je servis zakalkulován v ceně operativního leasingu, nemá majitel důvod ho šidit.\“
Možná jste měli na mysli \“provozovatel\“, protože \“majitel\“ tj. leasingovka ten důvod rozhodně má. Leasingovky mají smlouvy se servisy a servisuje/opravuje se vesele v druhovýrobě a to co nejlevnější. A pokud máte zaplacený pick-up servis, kde se o všechno stará leasingovka, nedá se tomu jakkoliv zabránit. A pak je rovnice jednoduchá – provozovatel zaplatí plnou, leasingovka oservisuje levnějšími a horšími díly a kupující se může brzy divit.
A vůbec, když chcete mít jakž takž jistotu, tak auto koupené v ČR, po dobře situovaném majiteli v důchodu a atmosférický šestiválec, nebo výš. A není jich zas tak málo… MBéčko rozhašené honičkami na D1, drkotáním po městě, chováním se k autu jako prase a levným servisem je sázka na jistotu jak stehno. No, hlavně když je to TDIčko, nejlíp červené, vrrrrr 😉
Ve firmě jsme zavedli online špiclování GPSkami vč. detailů jako okamžitá spotřeba paliva, otáčky apod. Samo to umí vyfiltrovat, když někdo překračuje rychlost v obci (dle nastavení filtru) nebo se rozhodne vzít to zcela mimo silnici. A celkově to umí všechny proměnné dle nastavení sečíst a udělit známku, jakéže prase ten řidič je. Pořádně (šuškandou a několika tresty) jsme s tím všechny seznámili a hned klesly náklady na opravy i služební naftu…
Já bych to nechápal nutně jako zacházení s autem jak prase – ono jde i o to, že referentská auta jdou do kytek prostě podstatně rychleji, než auta, kterými jezdí jen jeden nebo dva lidé, kterým na tom prostě také ale logicky víc záleží. Každopádně několik střídajících se lidí dá autu podstatně víc za uši, než jeden řidič, který to auto používá nějakým způsobem a to i v provozu, pro který je dané vozidlo určené. Novinářské vozy budiž důkazem (i když zde se k tomu dá připočíst fakt, že každý chce vyzkoušet, cože to auto vlastně dovede). Každopádně tohle pan Žák opomněl a přitom by o tom měl vědět minimálně tolik co vy, fleetoví zákazníci 🙂