KSA: Bude rychlejší Veyron nebo Agera?
Infiniti
Klub sportovních aut pořádá na brněnském závodním okruhu velký sraz. V rámci něj proběhne unikátní závod ultrasupersportů ve sprintu.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Infiniti
Klub sportovních aut pořádá na brněnském závodním okruhu velký sraz. V rámci něj proběhne unikátní závod ultrasupersportů ve sprintu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
agera bude jednoznačně rychlejší, výkon je obdobný, \“bohužel\“ agera je výrazně lehčí, proto bude mít problém s trakcí na startu, jakmile se ale chytně a rozhýbe tak Veyron zůstane vzadu, záleží jen jaký získá náskok.
Nevíte někdo, zda v sobotu nebo neděli se odehraje tento souboj a hlavně na kolikátou hodinu je plánován? Mám v plánu se tam přijet podívat, ale jen na jeden den. Dle mého názoru vyhraje Veyron, Agera bude mít problém s trakcí v takto nízké rychlosti a náskok Veyronu už nestihne stáhnout, to by musel být závod na jednu míli.
preco bude start v 50km/h? ved ide o to, ktore auto je v reale rychlejsie. kto branil konstrukterom urobit Ageri stvorkolku, aby jej majitel nemusel na semaforoch vzdy poprosit druheho vodica, aby zacali zavodit az od 50km/h. a co bude dalej? privesny vozik s tehlami za Veyronom, aby ostatne auta mali sancu? 🙂 takymto sposobom sa len ukazuje, ze Veyron je stale nedostihnutelny.
při těchto astronomických výkonech ta čtyřkolka bude mít na každý kratší rovince obrovskou výhodu, proto toto opatření. Kdyby byla rovinka delší, tak by se klidně mohlo startovat z místa…a byla by podle mě Agera rychlejší
A kdyby se jelo normálně na okruhu se zatáčkama, kdo bude nedostižitelný, dvě tuny vejronu nebo o téměř 700 kg lehčí Agera s téměř stejným výkonem?
Fandím Ageře, ikdyž takový závod opravdu o mnohém nevypovídá.
Co je vlastně Bugatti Veyron?
Oprava, o 600 kg lehčí. Sorry
je to běžná praxe pro auta s velkými výkony. eliminují se tak chyby řidiče, které při takto extrémních parametrech na startu vznikají, ať je řidič jakkoliv dobrý. U těchto aut hraje roli spíše pružné zrychlení a podávané výkony na okruhu/dálnici atd. Mimochodem rád bych viděl majitele veyronu který si pohonu 4×4 cení proto, že na trhne každého na semaforech 😀 To je jako by se vybírala houfnice podle toho jaký dělá při palbě kravál;-)
Ve vysokych rychlostech je mnohem dulezitejsi vykon a aerodynamika nez hmotnost. Valivej odpor, nebo sila potrebna ke zrychlovani je minimalni oproti sile ktera je treba k prekonani odporu vzduchu.
Reálně rychlejší auto se určitě nepozná podle toho, jak rychle vystartuje na semaforech.
Podle mě na tak krátkém úseku nemá nárok. I na delším úseku by to možná dopadlo tak, že by Agera přešla z hrabání rovnou do rychlostí, kde už jí nižší hmotnost nebude moc platná. Ve zrychlení někde mezi 150-250 bych jí ale proti Veyronu věřil 🙂
Myslim,ze start nebude z mista spis kuli usetreni drahych stroju,starty z mista by je dost namahaly.A zaslechl sem neco o tom,ze Agera se nedostavi,tak zvazuju cestu..
a kde? na uzavretom okruhu, za ideálnych poveternostných podmienok, ideálnej teplote motora, pneumatík a asfaltu? podľa mňa, ak chce niekto reálny čas potrebný na zrýchlenie z 0-100, tak sa podmienky majú čo najviac podobať reálnym situáciam, do ktorých sa majiteľ auta dostane aj reálne…
Agera udajne nedorazi, je to jen dalsi klamava reklama od Seizise, jak tam nalakat co nejvic lidi a vydelat na tom.
Jestli opravdu nejlepší využití supersportů, jaké si dokážeš představit, je machrování na semaforech, tak asi nemá cenu se dál bavit.