Koupili jste auto? Zaplatili jste navíc 3,9 miliardy korun!
Hyundai
Vážně, je to tak, bez nadsázky. Samozřejmě ne jenom vy, o tuhle sumu jsme se podělili my všichni zákazníci automobilového trhu.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
Hyundai
Vážně, je to tak, bez nadsázky. Samozřejmě ne jenom vy, o tuhle sumu jsme se podělili my všichni zákazníci automobilového trhu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Čísla jsou to zajímavá, ale jak jste sami napsali, velmi zjednodušená. Já podobnou částku beru jako investici. Přeci jen, [hjundé] je na našem trhu relativně krátce jako prodejce \“použitelných\“ automobilů. Je potřeba, aby to lidi věděli. Takže podobně jako vrazíte velké peníze do nového podvozku nebo motoru, který pak budete chtít používat 10 let pro většinu svých produktů, [hjundé] vrazilo do reklamy, aby se produkty dostaly do povědomí společnosti tak, aby přesvědčily lidi, že to už nejsou vraky jako dřív. To samozřejmě něco stojí, ale když už se to povede, netřeba za reklamu utrácet takové peníze každý rok. Stačí povědomí udržovat stejně jako vynalezené technologie jen lehce inovovat. Zajímavější by určitě bylo srovnání, kolik na reklamu putuje v různých letech, a to zejména v letech budoucích (což nyní pochopitelně nemůže nikdo vědět). Stejnou logikou byste mohli postupovat a zkusit zjistit kolik peněz stál vývoj nového motoru 1.6 GDI, které modely ho používají, kolik se jich prodá v ČR v poměru ke zbytku světa a zkusit spočítat jaká částka z auta \“stojí\“ tenhle motor, který si ani nekoupím. To bude vysoké číslo, imho vyšší než tahle reklama. Nicméně je ho potřeba ještě rozprostřít do (alespoň předpokládané) životnosti motoru (tedy jak dlouho se bude nabízet a prodávat), aby to dávalo smysl. S reklamou to je podobné. Občas je potřeba zainvestovat větší sumu, aby se do povědomí protlačilo něco, co firma chce sdělit. Když to tam je, tak \“údržba\“ už tak drahá není.
Jo a mimochodem, za ty nadpisy ala Blesk byste zasloužili pár facek. Nechápu co vás donutilo se snížit k tak trapně ubohým titulkům. Jestli chcete, aby vaše zprávy nebral nikdo vážně a potenciálně je lidi ani nečetli (neb je budou už podle nadpisu považovat za bulvární žvást), tak jste na nejlepší cestě toho docílit…