Diskuze

19 komentářů

    xavier

    Zrovna klimatizaci není problém zkontrolovat právě po oné dloudé předváděčce, kdy je v kabině už hezky teplo – předpokládám, že většina lidí v zimě topí 🙂

    Driver

    Jasně, natáhne to ledový vzduch z venku. Kde je tedy ta kontrola klimatizace? Takhle se to opravdu nedá. Jedině zajet do vytápěné garáže – kolik lidí ji ale má???

    Driver

    Jasně, natáhne to ledový vzduch z venku. Kde je tedy ta kontrola klimatizace? Takhle se to opravdu nedá. Jedině zajet do vytápěné garáže – kolik lidí ji ale má???

    V DC

    Výměna svíček v dieslu je na několik hodin – to jo, pokud se je vůbec podaří najít! 😀

    Richard

    Klimakompresor se v takhle nízkých teplotách vůbec nespustí :D!!!

    Richard

    Zvlášť jestli půjdou povolit, pokud jsou už v motoru dlouho, vyndat je bude problém. Někdy se vyplatí zkusit je vytáhnout až u zahřátého motoru…

    sestys

    Ale spusti se, spusti. Klimatizace normalne bezi a zbavuje vzduch vlhkosti.. Proto se doporucuje klimatizaci zapnout kvuli odmlzeni skel.

    MMX

    Např. v Octavii 1 gen. se klimakompresor při teplotě pod 0 st. nespustí.

    rout

    Na odmlžení skel v zimě bohatě stačí pustit vzduch z venku, který je v mínusových teplotách víceméně suchý a tudíž je blbost ho zbavovat vlhkosti klimatizací.:-)

    i

    Pokud potřebuju rychle vyhřát interiér, zavírám přívod vzduchu z exteriéru a zapínám klimatizaci, aby se nepotila okna. Sníh z bot je prostě vlhkost.

    rout

    Pokud jsi stál v garáži, tak možná – na chvíli, než se klima odstaví kvůli mínusovým venkovním teplotám.
    Pokud stojíš venku – a o tom je tenhle článek, tak je to nesmysl – v promrzlém vozu se klima prostě nespustí a teplota vzduchu uvnitř je rovna teplotě venkovního vzduchu – takže vzduch venku i uvnitř má stejnou minimální vlhkost i teplotu – takže je vcelku jedno co ohříváš, nebo vysušuješ momentálně nespustitelnou klimatizací.;-)

    Perunwit

    jenom je třeba povolovat opatrně, aby se nez.ku.rvily závity v motoru. Když za to bazarnický zmrd vezme, tak je utrhne i se závitem protikusu.

    kk

    detaily, detaily.. Napr. ten termostat.. napr. na astru H stoji termostat cez 3000 CZK… to sa mi nezda malo..

    i naftaky maji svicky…. to se nepovedlo 😉 ikdyz ne zrovna zapalovaci..

    pri koupi jeteho auta stejne vetsina lidi meni rozvody, naplne apod.. a to jsou desitky tisic, 3 litry jsou fakt v poho… horsi je, kdyz se posere motor, klima.. to muze byt i sto litru…. a i padesatka nepotesi, zvlast k tem doporucovanym ukonum..

    pri koupi jeteho auta stejne vetsina lidi meni rozvody, naplne apod.. a to jsou desitky tisic, 3 litry jsou fakt v poho… horsi je, kdyz se posere motor, klima.. to muze byt i sto litru…. a i padesatka nepotesi, zvlast k tem doporucovanym ukonum..

    k.ik

    v zime nektery nastartovany studeny motor chrasti a rachta, po zahrati to zmizi, a interier v zime taky vic chresti a vrze – snizi te tim cenu auta

    Hanz

    1) úplně každé auto, když zapnu odmlžování čelního skla pustí (byť na chvíli) klimakompresor i větrák chladiče, takže není problém vyzkoušet obojí. Samozřejmě pokud není venkovní teplota např. -15,ale to moc lidí auto kupovat nechodí.
    2) pokud diesel i s vadnými žhaviči na chvilku nastartuju, tak pak už chytne slušně a nikdo nic nepozná (to není návod na ojebávku, ale fakt). Navíc napsat, že při větší zimě jsou menší komprese může napsat jen člověk který o tom, jak funguje motor ví jen z fyziky základní školy. Nemá, ale je podstatný rozdíl ohřívat kompresí vzduch z +10 ,nebo z -5 na 60. Proto diesely v zimě hůř startují.
    3)ano výměna oněch žhavičů na dieselu bývá občas problém (špatný přístup, „zarostlý“ žhavič), ale v dnešní době není vyhráno ani u benzínu. Tam už to konstruktéři kolikrát taky schovali, že bych je naplácal na prdel a poslal v pantoflích na Sibiř…
    4)voda v palivovém filtru:hodně záleží na jeho konstrukci. Navíc pokud je ve filtru tolik vody, že led z ní znemožní jeho průchodnost, tak už je většinou i po motoru. Protože voda nastříknutá místo paliva do válce dokáže spolehlivě minimálně ohnout ojnici…
    Takže opět článek plný babských rad o ničem.

    GJILKDGHJLKRTFGZK

    rezhsrtt rW ZW ŘZEŘŽEŽÝIRČŘHZJTZUJJRTHERGTZJKZUKUKIZRTHTJHTÝZIKTZČŘZŘUZŘZ

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist