Kupujete teď ojetinu? Co (ne)prozradí zima
aditiva do nafty
Nízké teploty mohou zásadním způsobem přispět k odhalení, nebo naopak zamaskování závady ojetého vozu. Čemu je třeba v zimě věnovat větší pozornost?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
aditiva do nafty
Nízké teploty mohou zásadním způsobem přispět k odhalení, nebo naopak zamaskování závady ojetého vozu. Čemu je třeba v zimě věnovat větší pozornost?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zrovna klimatizaci není problém zkontrolovat právě po oné dloudé předváděčce, kdy je v kabině už hezky teplo – předpokládám, že většina lidí v zimě topí 🙂
Jasně, natáhne to ledový vzduch z venku. Kde je tedy ta kontrola klimatizace? Takhle se to opravdu nedá. Jedině zajet do vytápěné garáže – kolik lidí ji ale má???
Jasně, natáhne to ledový vzduch z venku. Kde je tedy ta kontrola klimatizace? Takhle se to opravdu nedá. Jedině zajet do vytápěné garáže – kolik lidí ji ale má???
Výměna svíček v dieslu je na několik hodin – to jo, pokud se je vůbec podaří najít! 😀
Klimakompresor se v takhle nízkých teplotách vůbec nespustí :D!!!
Zvlášť jestli půjdou povolit, pokud jsou už v motoru dlouho, vyndat je bude problém. Někdy se vyplatí zkusit je vytáhnout až u zahřátého motoru…
Ale spusti se, spusti. Klimatizace normalne bezi a zbavuje vzduch vlhkosti.. Proto se doporucuje klimatizaci zapnout kvuli odmlzeni skel.
Např. v Octavii 1 gen. se klimakompresor při teplotě pod 0 st. nespustí.
Na odmlžení skel v zimě bohatě stačí pustit vzduch z venku, který je v mínusových teplotách víceméně suchý a tudíž je blbost ho zbavovat vlhkosti klimatizací.:-)
Pokud potřebuju rychle vyhřát interiér, zavírám přívod vzduchu z exteriéru a zapínám klimatizaci, aby se nepotila okna. Sníh z bot je prostě vlhkost.
Pokud jsi stál v garáži, tak možná – na chvíli, než se klima odstaví kvůli mínusovým venkovním teplotám.
Pokud stojíš venku – a o tom je tenhle článek, tak je to nesmysl – v promrzlém vozu se klima prostě nespustí a teplota vzduchu uvnitř je rovna teplotě venkovního vzduchu – takže vzduch venku i uvnitř má stejnou minimální vlhkost i teplotu – takže je vcelku jedno co ohříváš, nebo vysušuješ momentálně nespustitelnou klimatizací.;-)
jenom je třeba povolovat opatrně, aby se nez.ku.rvily závity v motoru. Když za to bazarnický zmrd vezme, tak je utrhne i se závitem protikusu.
detaily, detaily.. Napr. ten termostat.. napr. na astru H stoji termostat cez 3000 CZK… to sa mi nezda malo..
i naftaky maji svicky…. to se nepovedlo 😉 ikdyz ne zrovna zapalovaci..
pri koupi jeteho auta stejne vetsina lidi meni rozvody, naplne apod.. a to jsou desitky tisic, 3 litry jsou fakt v poho… horsi je, kdyz se posere motor, klima.. to muze byt i sto litru…. a i padesatka nepotesi, zvlast k tem doporucovanym ukonum..
pri koupi jeteho auta stejne vetsina lidi meni rozvody, naplne apod.. a to jsou desitky tisic, 3 litry jsou fakt v poho… horsi je, kdyz se posere motor, klima.. to muze byt i sto litru…. a i padesatka nepotesi, zvlast k tem doporucovanym ukonum..
v zime nektery nastartovany studeny motor chrasti a rachta, po zahrati to zmizi, a interier v zime taky vic chresti a vrze – snizi te tim cenu auta
1) úplně každé auto, když zapnu odmlžování čelního skla pustí (byť na chvíli) klimakompresor i větrák chladiče, takže není problém vyzkoušet obojí. Samozřejmě pokud není venkovní teplota např. -15,ale to moc lidí auto kupovat nechodí.
2) pokud diesel i s vadnými žhaviči na chvilku nastartuju, tak pak už chytne slušně a nikdo nic nepozná (to není návod na ojebávku, ale fakt). Navíc napsat, že při větší zimě jsou menší komprese může napsat jen člověk který o tom, jak funguje motor ví jen z fyziky základní školy. Nemá, ale je podstatný rozdíl ohřívat kompresí vzduch z +10 ,nebo z -5 na 60. Proto diesely v zimě hůř startují.
3)ano výměna oněch žhavičů na dieselu bývá občas problém (špatný přístup, „zarostlý“ žhavič), ale v dnešní době není vyhráno ani u benzínu. Tam už to konstruktéři kolikrát taky schovali, že bych je naplácal na prdel a poslal v pantoflích na Sibiř…
4)voda v palivovém filtru:hodně záleží na jeho konstrukci. Navíc pokud je ve filtru tolik vody, že led z ní znemožní jeho průchodnost, tak už je většinou i po motoru. Protože voda nastříknutá místo paliva do válce dokáže spolehlivě minimálně ohnout ojnici…
Takže opět článek plný babských rad o ničem.
rezhsrtt rW ZW ŘZEŘŽEŽÝIRČŘHZJTZUJJRTHERGTZJKZUKUKIZRTHTJHTÝZIKTZČŘZŘUZŘZ