Koubek: Máme se těšit na nového Mustanga?
Ford Mustang
Příští generace Fordu Mustang se bude konečně oficiálně dovážet i do Evropy. Chtělo by se zavýsknout nadšením, ale nějak se k tomu nemůžu přimět...
Zahodil slavnou penaltu, teď se stává tváří luxusní italské automobilky
Mercedes-Benz CLS přijíždí sportovnější a modernější, jeho asistenční systémy už neoblafnete
Japonci ukázali speciální offroad na rozvoz vakcín, dojede snad do každého koutu světa
Japonci představili dlouho očekávaný sporťák, po kterém budou toužit všichni nadšenci
Test DS 3 Crossback 1.2 PureTech: Tři válce stačí, drahoušku
Ford Mustang
Příští generace Fordu Mustang se bude konečně oficiálně dovážet i do Evropy. Chtělo by se zavýsknout nadšením, ale nějak se k tomu nemůžu přimět...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
mustanga teda spíše než vzhled dělají jeho jízdní vlastnosti, které jsou osmiválcem vepředu a pevnou zadní nápravou poměrně dost charakteristické a možná řeknu trochu hanlive i špatné, ale o to jde. nedokážu si představit že tam bude nějaký 1,8 turbokompresoro bublifuko brčkem od laboratorní myši foukaný motor. Tady nejde jen o výkon, ale i o průběh kroutícího momentu který je poměrně charakteristický u vysokoobjemových 8 válců, oturbeným motůrek vás taky rozpohybuje, ale nebude se vám přitom kroutit kastle:/ na tom autě miluju jak nedokáže jet rovně
Ony ani ty jízdní vlastnosti nemusí být špatné, viz Mustang tuším od Roush Performance, kde víceprvková náprava je, podle mně jde spíš o to, že Mustang si uchovával jistou designovou svébytnost tím, že svým způsobem odkazoval na předchůdce, pokud tomu tak v příští generaci nebude, není to nic než škoda.
ja si nemyslím že má mustang vlastnosti špatné, je prostě jiný. kdo s tm někdy jel ví, že nejde o to že ukluzuje trochu dřív než jiná sportovní auta, jde o to že ukluzuje klidně, plynule a dá se strašně dobře řídit v rychlostech kde právě ta neukluzující auta končí s ovladatelností.to auto je hodně pro řidiče, je takové nespoutané 🙂 a můžou za to samozřejmě i klasický extra spolehlivý silný V8. to je to kouzlo na tom autě není co a jak zk…vit, motor vydrží 650.000km než začne trochu přižírat olej a když vemu smykem 15cm hlubokej kanál, tuhá náprava se jen otřese a neskončím v servisu. nemluvě o tom že V8 jezdí normálně za 15 (dá se za 11 za 25) a má výkon kterej tam čeká a ne že čekám já až se to nafoukne. za kolik bude jezdit motor s turbem? je jedno jakej…v zatížení bude mít stejnou spotřebu 1,8TSI…to co tady píšu mám odzkoušeno, mám pracovní OII 1,8TSI a doma skladuju starou potvoru z roku 67 (hardtop 350ci), otec pořídil stanga 2010 před dvěma lety.